אין תמונה
איך מושכים תשומת לב בעידן הויראלי?

החברות מסחריות גדולות מיחסות חשיבות גדולה למדי לבחירת הפרזנטור שמשמש כפנים של החברה בפני הציבור.
המשימה לבחור את הפנים הנכונות אינה פשוטה. לעתים בוחרים דוגמן או דוגמנית יפהפיים שיהיה מאוד נעים להסתכל עליהם ולשאוף להראות קצת כמותם, לעתים בוחרים בסלבריטי כדי למשוך את תשומת לב התקשורת והמעריצים ובפעמים אחרות מנסים לבחור בדמות שיש לה תדמית ציבורית חיובית ולעיתים מחליטים שאין כמו צוות המפתחים כדי להציג את המוצר שעל פיתוחו שקדו במשך זמן רב.

 

הפרזנטור החדש של פורד
הדמות הנכונה לעידן בו כמות ה"לייקים" היא מה שקובע

חברת המכוניות פורד היא חברה ותיקה ומיושבת אבל נראה שבחיפוש אחר פרזנטור מתאים לפוקוס החדשה לא עברו שם על הרשימה הזאת והחליטו לשים בפרונט בובה כתומה פשוטת מראה העונה לשם דאג.

דאג, שמזכיר בצורתו את קרמיט הצפרדע מ"החבובות", הוא לא רק לא יפה במיוחד אלא גם מנבל את הפה, חוצפן, מעיר הערות סקסיסטיות ובעיקר לא סותם את הפה. ממש לא הדמות שהייתם מצפים שתמכור לכם מכונית משפחתית.

אבל בעידן של הפוך על הפוך, כשהכל מתחיל ונגמר בכמות ה"לייקים", מספר ההקלקות ובהפצה ויראלית של סרטונים ביו-טיוב, דאג החוצפן והחרמן עושה באזז יפה ברשת ועל הדרך חושף בפני הגולשים את הפוקוס החדשה ואת שלל הפיצ'רים האופציונליים הכלולים בה שמגיעים מעולם מכוניות היוקרה.

 

סרטון מסיבת העיתונאים הפיקטיבית שמבשרת על חשיפתו של דאג כפרזנטור החברה עלה לרשת לפני קצת יותר משבוע וכבר צבר מעל לחצי מיליון צפיות, עוד לפני שהקמפיין הושק באופן רשמי.

הנה הוא לפניכם:


חוצפן גס רוח לא סבלני


אבל עם לא מעט חן

>> עמוד הפייסבוק של דאג

>> עוד פרסומת מקורית: סקודה נגד סקודה

>> צפו: סקס מוכר מכוניות