במשפחת קרדשיאן יש לא מעט מוחות עסקיים משובחים, אבל אחרי שהיינו בטוחים שכל אחת מבנות השבט לקחה לעצמה תחום אחר באופנה, ביוטי או תהילה, הכל מתחיל לאחרונה להתערבב. אחרי שקיילי הוכרזה כמלכת האיפור הבלתי מעורערת של המשפחה מגיעה קים קרדשיאן וחוטפת את הכתר מראשה. ליין הביוטי החדש של קים, המתמקד במוצרי קונטור, הושק רשמית אתמול ועשה היסטוריה כשהפך לסולד אאוט תוך שעות ספורות, כשהוא מכניס לא פחות מ-49.6 מיליון שקלים.

כל המיליונים הרבים האלה הלכו על קיט קרם קונטור והיילייטר, ממנו הוצעו 300 אלף יחידות במחיר של כ-170 שקלים ליחידה. הקיטים יצאו למכירה בבוקר ועד השעה 14:40 בצהרים נגמרו. שיאה הלא מבוטל של קיילי, בהשוואה, היה 32 מיליון דולר לקיטים לשפתיים שנמכרו תוך שעות בשנה שעברה.


מובן שמאז שהכריזה קים שהיא חולקת את ידע הקונטורינג המפורסם שלה עם הציבור ואפילו נותנת לו את החכות על מנת לדוג את הדגים, הרשת גועשת, ולצד ציפייה המונית ושחרור עוד ועוד תמונות טיזריות, ספגה קים גם ביקורת. אחת הביקורות שהופיעו בתקשורת האשימו את קימי ב׳בלקפייס׳, הצטבעות כאישה שחורה, ביג נו-נו בימינו, לאחר שבתמונות נראתה בגוון כהה מכפי שהיא נראית בדרך כלל. קים הגיבה לתלונות, טענה שהיתה ממש שזופה ביום הצילומים ולא הסכימה שיאשימו אותה בניכוס תרבותי. ״הראיתי את התמונות להרבה אנשים בעסק,״ אמרה לניו יורק טיימס כשהתבקשה להתייחס לנושא, ״אף אחד לא הזכיר את העניין או העלה אותו בפני.״

לחברה של קים קוראים KKW ביוטי, ומדובר בעסק שנראה כי עומד להפוך לאחד המרכזיים בתחום. ״אחרי עשור שבו מאפרים אותי כל יום, אני יכולה להכניס את הידע לפעולה ולייצר מוצרים״, אמרה קים לאתר פורבס. ״השנה הזאת היתה מרגשת כי לראשונה מחיי עברתי להיות בעלת עסק עצמאי. אני חושבת שחשוב לא לדאוג יותר מדי ממה שקורה במדיה החברתית או מהתגובות שמקבלים שם, ולהבין בדיוק מה אוהבים לעשות״. הליין החדש של קים מיוצר על ידי אוקסנד קליפורניה, אותה חברת ביוטי שמייצרת את הקיטים של קיילי, ומי יודע, אולי השתיים יפתחו בסוף רשת ביוטי משפחתית במקום להתחרות ראש בראש.

A post shared by KKWBEAUTY (@kkwbeauty) on

A post shared by KKWBEAUTY (@kkwbeauty) on