בתחילת החודש החליפה קיילי ג'נר קידומת וחגגה יום הולדת 20, וכמו בכל שנה, הופ הופ טרללה, היא הוציאה במיוחד לאירוע קיטים חדשים ונוצצים של "קיילי קוסמטיקס". קיילי אולי נדיבה בקניינה הרוחני, אבל למעשה זכתה למתנת יום הולדת נפלאה ככה, כזו שיתר בני האדם על הפלנטה רק יכולים לחלום עליה: למרות תלונות המעריצים על המחירים המוגזמים, הקיטים נמכרו ביום אחד בעשרה מיליון דולר.

כעת מתווסף לחגיגה גם הנתון הבא: תוך שנה וחצי מאז השקת המותג הצליחה קיילי לגרוף, במכירות מוצריה בלבד, לצד יתר עסקיה ותוכניות הטלוויזיה בכיכובה, 420 מיליון דולר. כל זה קורה כמובן אונליין, לפני שחנויות "קיילי קוסמטיקס" יוצאות בכלל מהמרחב הוירטואלי, וזהו השלב הבא עליו עובדת הצעירונת בעלת המוח העסקי החריף כבר תקופה ארוכה. עד כה יצרה קיילי היסטריה בחנויות הפופ-אפ הספורות שפתחה, והיא, כאמור, מאוד מוכנה לעליית המדרגה: ״אני רוצה חנויות משלי. רשת משלי. אני חושבת שהגיע הזמן שאפשר יהיה להכנס לחנויות ולפגוש את המוצרים של קיילי קוסמטיקס״, חשפה בראיון אחרון.

Did you enter the signed birthday box giveaway yet? Go to KylieCosmetics.com ��

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on


המומחים מאשרים שמדובר בעלייה מטאורית, ונותנים כדוגמה את המותג "טום פורד ביוטי" של מעצב העל, לו נדרשו 10 שנים להגיע ל-500 מיליון דולר במכירות, ואת "לנקום" הגיעה למיליארד דולר בהכנסות רק אחרי 80 שנות פעילות. הצפי לגבי קיילי כרגע, על פי מה שעשתה עד היום ועל פי העליה העקבית של 25 אחוזים במכירות בכל שנה, הוא שהמותג יגיע למיליארד המיוחל עד שנת 2022, חמש שנים מהיום.

בהמשך השנה צפויה ג׳נר להתרחב לממלכה שאחותה שולטת בה בימים אלה, הקונסילרים והמייק אפ. ״אני רוצה להכנס לעולמות האלה, אבל זה מאתגר״, היא מגלה למגזין WWD. ״קשה להעביר את הגוון המדוייק אונליין, וקשה למכור בלי שהלקוחות יתנסו. בגלל זה אני מחכה, אבל אני לגמרי מוכנה לזה. אני עוד לא יודעת בדיוק איך נעשה את זה, עוד לא פענחנו עוד את כל הפרטים עד הסוף ואיזו גישת מכירות נאמץ, אבל זה יקרה".

קיילי לעולם לא נחה, והאצבע שלה תמיד על הדופק. לאחרונה אף התברר שניסתה לרכוש חיקויים של המוצרים שלה. בסטורי שהעלתה לרשת, נראה דוכן מלא בחיקויי שפתונים שלה כשחברתה הטובה ג׳ורדן וודס, בשליחותה, להבין מי אחראי עליו. הקליפ המלא אמור להופיע בתוכנית הריאליטי שלה, אבל אפילו היא נדהמת לגלות כמה החיקויים האלה דומים למקור, ומתרעמת על כך שמנסים לרמות את לקוחותיה ומעריציה הרבים. איכשהו, למרות האמינות, אנחנו לא דואגים לפרנסתה של קיילי.

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on