אובססיה: 25,000 ברשימת ההמתנה למייקאפ שעולה פחות מ-30 ש"ח
בתקופה שבה אף אחת כבר לא מתפדחת לרהט את הבית רק בפריטים שעלו גג 20 ש"ח בחנויות הסטוק למיניהן, אין זה פלא שמותג האיפור שמתהדר במחירים דומים הופך ללהיט עולמי. אלא שבמקרה של The Ordinary, נראה שמדובר בשילוב הכמעט בלתי אפשרי של מחירי רצפה ומוצרי איכות. אז הרגשנו מחויבות לעשות לכם היכרות
רעות חפץ-שוורץ | mako | פורסם 17:03 12.06.17
רק בחורף האחרון הסתחרר ענף הביוטי מהבשורה על השקתם של סרומים חדשים שמבטיחים לעשות במחירים נמוכים במיוחד בדיוק את מה שעושים אחיהם היקרים, ואף יותר טוב מהם: The Ordinary - קו הטיפוח של מטריית המותגים הקנדית Deciem, הציג סדרה של סרומים במחירים שנעים בין כ-20 עד 50 ש"ח. כשלוקחים בחשבון את המחירים של סרומים יוקרתיים ומבוקשים למיניהם, ההבדל במחירים מסתכם במאות שקלים.
כעת המותג החדשני, שבנה לו שם עולמי בזכות שקיפות בכל הנוגע לחומרים ומחירים, עושה כותרות נוספות בזכות סדרה של מייקאפים שפשוט נחטפים מהמדפים. כבר בשבוע הראשון להשקה נמכרו לא פחות מרבע מיליון יחידות של המייקאפ הזול להפליא של המותג - פחות משבעה דולר שהם כ-24 שקלים - וכרגע מתארכת רשימת המתנה של כ-25,000 לקוחות שמחכים שהמוצר יחזור למלאי.
כיאה למותג המתגאה בשקיפות מלאה מול לקוחותיו, נכתב באתר של החברה: "מכיוון שאזלו לנו המשאבות לא נוכל כרגע להשלים הזמנות נוספות. אנחנו משנעים במהירות את כל המקורות שלנו על מנת להשיג משאבות נוספות וברגע שנקבל אותן, נחדש את הייצור ונקבל הזמנות חדשות. אנחנו כל כך מצטערים על העיכוב". עבור מי שנחשף לשפה ולעולם הערכים שמציג המותג, בקשת הסליחה הכנה הזו לא נראית תמוהה, אך בהשוואה לסיפורי כיסוי והצטדקויות הנהוגות בעולם הביוטי - אין ספק כי מדובר בסוג חדש של שיח.
הרוח החדשה הזאת יוצרת "דיבור" בתעשייה. בעזרת מיתוג אינטנסיבי במיוחד ופריטה מתוחכמת על כל המיתרים הרגישים של התעשייה, הצליח The Ordinary לחדור לארונות הטיפוח של עורכות היופי המחמירות ביותר והמוצרים שלו מקבלים ביקורות משתפכות במדורי טיפוח רבים, שלא לדבר על האובססיה הקלה הניכרת בקרב הצרכנים שרצים לדווח ברשת. גם אלו שכבר התנסו בקו המייקאפים החדש, הכולל 21 גוונים, מעידים על מוצר איכותי שנותן פייט רציני למתחרים היקרים והמבוססים בשוק. כדי לאשר או להכחיש, כאמור, תצטרכו להצטרף גם לרשימת ההמתנה העמוסה. נתראה שם.