(התמונה באדיבות איגוד הטניס) (צילום: ספורט 5)
(התמונה באדיבות איגוד הטניס)|צילום: ספורט 5

בימים אלה איגוד הטניס יוצא בקמפיין ארצי ייחודי שטרם נעשה בספורט הישראלי. מדובר בפרסום על גבי אוטובוסים, הקורא לעסוק בספורט הלבן שהינו הבטוח ביותר בתקופה הזאת בה מגפת הקורונה מכתיבה את סדר יומנו.

הקמפיין הכלל ארצי שמעורר התלהבות רבה, הינו בשיתוף פעולה מלא של חברת המדיה "נור" ומועדוני הטניס ברחבי הארץ ובסבסוד איגוד הטניס. הקמפיין ילווה בסדרת סרטוני תדמית קצרים שיצאו לאור בימים הקרובים.

יו"ר איגוד הטניס הנכנס, אבי פרץ: "בתקופה האחרונה נאלצנו להתאמן ולארגן תחרויות בצורה שונה וקריאטיבית ולכן אנו מנסים גם לחשוב בצורה שונה בנושא שיווק את הענף ולהגיע לאוכלוסיות חדשות כדי שיעסקו ויחשפו לטניס, הספורט הבטוח ביותר. על ידי הגדלת כמויות פעילים בענף אנו תקווה שנגדיל גם את הסיכוי להחזיר את הספורט הלבן למקומו הראוי, תודה לכל הפעילים שעזרו לארגן את הפרויקט במהירות שיא".