אחרי שליפמוטור הגיעה לישראל בסוף 2022 דרך "מטרו מוטור" עם ה-T03 הקטנטנה והחשמלית, עבר זיכיון היבוא לידי סמלת לפני כארבעה חודשים, כאשר בחודש שעבר החלה היבואנית החדשה של המותג בשיווק ה-SUV ליפמוטור C10. כעת, סמלת תשווק גם את ה-T03, אך לאחר שזו זכתה לתקינה אירופאית מלאה ומערך בטיחות מקיף. המחיר עומד כעת על 110 אלף שקל, התייקרות של 10,000 שקלים מהדגם הקודם חסר מערכות הבטיחות המתקדמות, וגבוה ב-5,000 שקל מקיה פיקנטו למשל.
יחידת הנעה
לליפ T03 מנוע חשמלי בהספק צנוע של 95 כ"ס, 13 כ"ס פחות מהגרסה היוצאת, בעוד נתון המומנט נותר זהה ועומד על 16.1 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.7 שניות.
הסוללה בקיבולת של 37.7 קוט"ש (נטו) ומאפשרת טווח נסיעה של 265 ק"מ בין טעינות. טעינה ביתית (מטען פנימי 6.6 קילוואט) אורכת 7 שעות (0%-100%) וטעינה מהירה אפשרית בהספק של 48 קילוואט ואורכת 36 דקות (30%-80%).
אבזור ובטיחות
ה-T03 המשודרגת תשווק ברמת גימור אחת העונה לשם Smart וכוללת פריטים כגון מסך מולטימדיה "10.1, לוח מחוונים דיגיטלי "8, בלם חניה חשמלי, חיישני רוורס, מצלמת רוורס כולל פסי הכוונה דינמיים, גג שמש וכמו כן כעת ישנה אפליקציה לשליטה בחלק ממערכות הרכב כמו פתיחה וסגירה של הרכב, הפעלת המזגן, בדיקת סטטוס ועוד.
השדרוג הוא במערך הבטיחות שכולל כעת במקום מערכת התרעה בהתקנה מקומית, אבזור בטיחות מתקדם תקני. נמצא כאן בלימת חירום אוטונומית, תיקון ושמירה על מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, ניטור מצב נהג, זיהוי תמרורים וכן 6 כריות אוויר לעומת 2 בלבד בעבר.
יחידת הנעה
לליפ T03 מנוע חשמלי בהספק צנוע של 95 כ"ס, 13 כ"ס פחות מהגרסה היוצאת, בעוד נתון המומנט נותר זהה ועומד על 16.1 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.7 שניות.
הסוללה בקיבולת של 37.7 קוט"ש (נטו) ומאפשרת טווח נסיעה של 265 ק"מ בין טעינות. טעינה ביתית (מטען פנימי 6.6 קילוואט) אורכת 7 שעות (0%-100%) וטעינה מהירה אפשרית בהספק של 48 קילוואט ואורכת 36 דקות (30%-80%).
אבזור ובטיחות
ה-T03 המשודרגת תשווק ברמת גימור אחת העונה לשם Smart וכוללת פריטים כגון מסך מולטימדיה "10.1, לוח מחוונים דיגיטלי "8, בלם חניה חשמלי, חיישני רוורס, מצלמת רוורס כולל פסי הכוונה דינמיים, גג שמש וכמו כן כעת ישנה אפליקציה לשליטה בחלק ממערכות הרכב כמו פתיחה וסגירה של הרכב, הפעלת המזגן, בדיקת סטטוס ועוד.
השדרוג הוא במערך הבטיחות שכולל כעת במקום מערכת התרעה בהתקנה מקומית, אבזור בטיחות מתקדם תקני. נמצא כאן בלימת חירום אוטונומית, תיקון ושמירה על מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, ניטור מצב נהג, זיהוי תמרורים וכן 6 כריות אוויר לעומת 2 בלבד בעבר.