צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן|צילום: ספורט 5
מנוע הבעירה הפנימי הסדרתי החזק ביותר של אאודי (צילום: ספורט 5)
מנוע הבעירה הפנימי הסדרתי החזק ביותר של אאודי|צילום: ספורט 5

לפני כחצי שנה חשפה אאודי את ה-RSQ8 המחודש, שהציג כמה עדכונים עיצוביים קלים (בפגושים, ביחידות התאורה ועדכון למערכת ההפעלה במולטימדיה) ואף שמר על יחידת ההנעה המוכרת, כאשר גולת הכותרת הייתה גרסת ה"פרפורמנס" שזכתה לתוספת הספק ונושאת בתואר הדגם החזק ביתר של אאודי עם מנוע בעירה פנימית, כן, יותר חזק מאאודי R8 GT עליה השלום (620 כ"ס אם תהיתם). כעת, ה-RSQ8 המחודש נוחת בישראל ובגרסתו הבכירה, המחיר 1,419,500 שקל.

שיפור קל באבזור (צילום: ספורט 5)
שיפור קל באבזור|צילום: ספורט 5

כאמור, בסיס יחידת ההנעה נותר זהה לדגם טרום מתיחת הפנים – מנוע טורבו-בנזין בנפח 4.0 ליטר בתצורת V8, כאשר ההספק בגרסת ה"פרפורמנס" גבוה ב-40 כ"ס ומתייצב על 640 כ"ס. השידוך להנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.6 שניות, קיזוז של 0.2 שניות לעומת ה-RSQ8 "הרגיל" טרום העדכון.

כמו כן ישנו כעת היגוי לגלגלים האחוריים (עד 1.5 מעלות) לשיפור היציבות הכיוונית וצמצום קוטר הסיבוב ובלמים קרמיים (420 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור), ובסך הכל הצליחו באאודי להפוך את ה-RSQ8 ל-SUV הסדרתי המהיר במסלול הנורבורגרינג עם זמן הקפה של 7:36.698.

מבחינת אבזור, תמצאו כאן רשימה ארוכה הכוללת כמובן את לוח המחוונים דיגיטלי "12.3 ולצידו מסך מולטימדיה "10.1 ומסך מגע תחתון "8.6, ישנה גם תצוגה עילית, מצלמות היקפיות, מתלי אוויר, בקרת אקלים עם 4 אזורים, וילונות חשמליים בחלונות האחוריים, חימום, אוורור ועיסוי במושבים הקדמיים, סגרת ואקום בדלתות, משטח טעינה אלחוטי (חדש), חימום להגה (חדש), תאורת מטריקס לד עם תגבור לייזר (חדש), מערכת שמע של "בנג & אולפסן" עם 17 רמקולים, חישוקי "22 ועוד. אבזור הבטיחות מקיף.