לפני כחצי שנה חשפה אאודי את ה-RSQ8 המחודש, שהציג כמה עדכונים עיצוביים קלים (בפגושים, ביחידות התאורה ועדכון למערכת ההפעלה במולטימדיה) ואף שמר על יחידת ההנעה המוכרת, כאשר גולת הכותרת הייתה גרסת ה"פרפורמנס" שזכתה לתוספת הספק ונושאת בתואר הדגם החזק ביתר של אאודי עם מנוע בעירה פנימית, כן, יותר חזק מאאודי R8 GT עליה השלום (620 כ"ס אם תהיתם). כעת, ה-RSQ8 המחודש נוחת בישראל ובגרסתו הבכירה, המחיר 1,419,500 שקל.
כאמור, בסיס יחידת ההנעה נותר זהה לדגם טרום מתיחת הפנים – מנוע טורבו-בנזין בנפח 4.0 ליטר בתצורת V8, כאשר ההספק בגרסת ה"פרפורמנס" גבוה ב-40 כ"ס ומתייצב על 640 כ"ס. השידוך להנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.6 שניות, קיזוז של 0.2 שניות לעומת ה-RSQ8 "הרגיל" טרום העדכון.
כמו כן ישנו כעת היגוי לגלגלים האחוריים (עד 1.5 מעלות) לשיפור היציבות הכיוונית וצמצום קוטר הסיבוב ובלמים קרמיים (420 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור), ובסך הכל הצליחו באאודי להפוך את ה-RSQ8 ל-SUV הסדרתי המהיר במסלול הנורבורגרינג עם זמן הקפה של 7:36.698.