מתחם מיוחד במרתון ת
מתחם מיוחד במרתון ת"א|צילום: ספורט 5

חברת "סמסונג אלקטרוניקס ישראל", נותנת החסות הראשית הרשמית של מרתון סמסונג תל אביב זו השנה החמישית, חשפה היום (רביעי) את הקונספט הנבחר לשנת 2018, "סמסונג פילטר מרתון", ומשיקה מתחם חווייתי באקספו המרתון.

בחמש שנותיה כנותנת חסות ראשית למרתון, הקדישה סמסונג את הפעילות החויתית לקידום נושאים חברתיים. בדיוק כמו באירועים הקודמים, גם השנה יוצב מתחם האקספו בכיכר רבין בין התאריכים 18-22 בפברואר, הוא יתפרש על פני 400 מ"ר ויכיל מגוון פעילויות לכל המשפחה. הקונספט מזמן הזדמנות חויתית יחודית לכל תושבי תל –אביב והסביבה בשבוע האקספו וביום המרתון, להגיע ולהשתתף בחג המרתון, בנוסף לרצים, לשתף ולתרום לקהילה

המתחם החווייתי "סמסונג פילטר מרתון", יכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה. המבקרים במתחם יוכלו לעבור בין מגוון עמדות צילום מעוצבות, להצטלם ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות, לצד התיוג #SamsunFilterMarathon. בנוסף, עמדת צילום מיוחדת תעמוד לרשות המבקרים שיוכלו להופיע על שלטי ענק ביום המרתון לאורך המסלול עם פילטרים שיקומו לתחיה ויעודדו את הרצים.

בנוסף, על כל תמונה שתשותף ותתויג באינסטגרם תחת שם הפעילות מתחייבת סמסונג לתרום לעמותת מאמאנט, לטובת פרויקט ייחודי בפנימיות ילדים ונוער בסיכון, שמטרתו הענקת מסגרת ספורטיבית חברתית ומקצועית לילדים, מאמאנט הינו ארגון ארצי ללא מטרות רווח, הפועל ב- 173 ישובים ברחבי הארץ ומאגד כ-16 אלף אמהות הלומדות, מתחרות ומלמדות את ענף המאמאנט.

מר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל: "סמסונג גאה על המשך שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. שיתוף הפעולה בין שני הגופים הוכח כהצלחה משמעותית, ולראייה כמות המשתתפים במרתון שעולה משנה לשנה והופכת את האירוע ליום הפנינג ארצי".