כצפוי, ההודעה של יצרנית הרכב הונדה כי היא פורשת ממרוצי הפורמולה 1 יצרה את הבאז המתאים ועוררה את ענף המרוצים לקראת פתיחת עונת 2009. מייד עם פרסום הידיעה הובהר כי לקבוצה יש אפשרות למצוא ספונסר חדש בחודש הקרוב כדי להיות מוכנה בזמן לפתיחת העונה באוסטרליה.
הונדה נאלצה לפרוש מהמרוץ העקבות המשבר הפיננסי העולמי שחייב אותה להיפטר מהוצאות לא הכרחיות ואחת מהן היא ההוצאה הנכבדת על קבוצת הפורמולה.
לפי מקורות בקרב הונדה, כבר פנו אליהם 3 גורמים שהביעו נכונות להיכנס להשקעות ולממן את הקבוצה במרוצים הקרובים. בבי.בי.סי האנגלי אפילו פורסם כי הקבוצה עצמה עומדת למכירה תמורת 1 ליש"ט בלבד – ובלבד שהקונה יתחייב להפעיל את כל האופרציה הכרוכה בקבוצת פורמולה 1.
אנשי הונדה לא מסרו מי הם שלושת הגורמים שפנו, אך הם סיפרו כי מדובר בנציגים של חברות רציניות ומבוססות. הקונה הפוטנציאלי ייאלץ להשקיע על פי ההערכות לפחות 40 מיליון ליש"ט כדי לאפשר את המשך קיומה של הקבוצה.
נהגי הקבוצה ג'נסון באטן ורובנס באריקלו, שזוכים לאהדה רבה, למרות שלא הגיעו לפסגה, הביעו בימים האחרונים חשש למקום עבודתם. אך אם יימצא משקיע חדש הם ככל הנראה יישארו בקבוצה. הצוות של קבוצת הונדה מונה סך הכל כ-700 עובדים בתחומים שונים הקשורים למרוץ היוקרתי.
הקבוצה נמצאת עכשיו במרוץ נגד הזמן כדי לסכם עם קונה פוטנציאלי לפני שיהיה מאוחר מדי להעמיד קבוצה לעונה, מה עוד שבעוד כשבועיים מתחילה חופשת חג המולד והשנה החדשה שבה העולם הנוצרי נח חוגג ומבלה בשופינג, ונציגי המשקיעים לא יהיו פנויים לחתימת חוזים.
ראשי הקבוצה מסרו כי "אנו כולנו תקווה שיימצא במהירות קונה חדש. אנחנו אחת הקבוצות הכי מאומנות והכי אטרקטיביות לרכישה".