לברון ג'יימס, גם הוא התחרפן? (gettyimages). צפו בניצחון על ספרד בה (צילום: ספורט 5)
לברון ג'יימס, גם הוא התחרפן? (gettyimages). צפו בניצחון על ספרד בהכנה|צילום: ספורט 5
קובי בראיינט היה הראשון לצאת בהצהרות שהביעו קצת זלזול, בלשון המעטה, ביכולות של נבחרת החלומות המקורית מברצלונה 1992. אז אחרי שצ'ארלס בארקלי ענה לו וגם מייקל ג'ורדן התערב, הגיע לברון ג'יימס ופיזר הבטחות מפוצצות משל עצמו.

הנבחרת של 1992 סללה את הדרך לכולנו. אנחנו מבינים מה הם עשו למען המשחק, אבל גם אנחנו חזקים", הצהיר לברון ג'יימס, שזכה לא מזמן באליפות ה-NBA הראשונה שלו עם מיאמי. "אם הייתה לנו את ההזדמנות לשחק מולם, אני מרגיש שהיינו מנצחים אותם".

"בתור ספורטאי, אתה לעולם לא אומר שאתה עומד להפסיד, ולא משנה מול מי אתה ניצב", הסביר לברון את דבריו בראיון לתכנית "נייטליין" של רשת ABC, שבעקבות הצהרתו כמובן זוכה לתהודה רבה בין חובבי הכדורסל.

כזכור, קובי בראיינט התייחס להתמודדות היסטורית-בדיונית שכזאת, ואמר: "זה היה יכול להיות משחק קשה, אבל מאמין שהיינו מנצחים משחק אחד. אנשים שלא חושבים שאנחנו יכולים לקחת להם משחק אחד, צריכים להיות משוגעים. זה מגוחך לשבת בצד ולהגיד שאנחנו לא מסוגלים לנצח אותם".

"לערוך השוואה בין שתי הנבחרות הללו זה אחד הדברים הפחות חכמים שהוא יכול היה לעשות", עקץ מייקל ג'ורדן את בראיינט. גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה סיפק ניתוח משלו: "זה עניין של דור. הייתי בסביבה ב-1992 בתור אוהד של הבולס, אז אני הולך על הדרים טים המקורית".