ניימאר, מחכה לזהב (GETTYIMAGES). צפו בתקציר (צילום: ספורט 5)
ניימאר, מחכה לזהב (GETTYIMAGES). צפו בתקציר|צילום: ספורט 5
נבחרת ברזיל בכדורגל זכתה בהיסטוריה שלה באינספור תארים, אבל מדליית זהב אולימפית, תאמינו או לא, עדיין אין לה. ביום שבת הסלסאו תקבל הזדמנות להכניס לארון העמוס את התואר היחידי שחסר לה, אחרי שהבטיחה את מקומה בגמר אמש (שלישי) עם 0:3 חד וחלק על קוריאה הדרומית במשחק שנערך באולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד.

בשבת בערב תפגוש ברזיל של ניימאר ושות' את מקסיקו, שניצחה 1:3 את יפן, לקרב על הזהב בוומבלי והחבר'ה בצהוב כבר לא יכולים לחכות. "עכשיו אנחנו צריכים לנוח טוב כדי שנגיע מוכנים לגמר. אם אלוהים ירצה, אנחנו גם נזכה במדליית הזהב", אמר ניימאר, כוכבה הגדול של הסלסאו במשחקים האולימפיים בלונדון.

ניימאר הוא כמובן השם הכי גדול של ברזיל באולימפיאדה, אבל על כר הדשא יש אחד שמרשים יותר. לאנדרו דמאיו, שחקנה בן ה-23 של אינטרנאסיונל, כבש אמש צמד בחצי הגמר והעלה את מאזנו בטורניר לשישה שערים. "אני מאושר כל כך. עשינו מאמץ אדיר כדי להגיע לגמר. אנחנו נבחרת ברזיל - אנחנו כאן בשביל הזהב".

רפאל דה סילבה, שחקנה של יונייטד, הוסיף: "זו הרגשה מדהימה לשחק עם נבחרת ברזיל באיצטדיון הביתי שלי. משחק הגמר יהיה שונה לחלוטין מכל משחק ששיחקנו בטורניר עד כה, אבל כולנו מלאי בטחון".

בצד של מקסיקו המצב רוח פחות טוב נכון לרגע זה, זאת מכיוון שהכוכב ג'ובאני דוס סנטוס (שלושה שערים בטורניר) נמצא בספק לגמר בשל פציעה. מקסיקו, כמו ברזיל, תנסה לזכות בזהב האולימפי הראשון בהיסטוריה שלה ביום שבת הקרוב.