איסינבאייבה, תשמור על תארה (GETTYIMAGES) (צילום: ספורט 5)
איסינבאייבה, תשמור על תארה (GETTYIMAGES)|צילום: ספורט 5
כמעט בלי ששמנו לב, המשחקים האולימפיים עוד רגע מסתיימים. עם זאת, בימים שנותרו לנו יש עוד לא מעט אקשן. מייקל פלפס נפרד מבריכת שחייה עם עוד שלל של מדליות, אוסיין בולט שרף את המסלול בדרך לשמירה על תארו כאיש המהיר בתבל, אבל זה לא אומר שבכך נגמר העניין. היום העשירי באולימפיאדה טומן בחובו לא מעט דברים ששווה לשבת בשבילם מול המרקע ואנחנו כאן כדי לנסות ולעשות סדר.

אתלטיקה
הרגע הגדול של 'מלכת הספורט', גמר ה-100 מטרים לגברים, כבר עבר אבל באיצטדיון האולימפי בלונדון מחכים עוד מספיק סיפורים. אחד מהם ייערך החל מ-21:00 בערב, כאשר גמר הקפיצה במוט לנשים יפתח. ולמה זה כל כך מעניין, אתם שואלים? ילנה איסינבאייבה, זו התשובה. האלופה האולימפית מבייג'ין ואתונה (וגם שיאנית העולם על הדרך) תנסה להשלים טרבל חלומי. תוצאת השנה שלה עומדת על 5.01 מטרים, וזה 13 סנטימטרים יותר מהבאה בתור בגמר (ג'ניפר שור מארה"ב). לכן, כל תוצאה מלבד זהב נוסף לרוסיה תהיה בגדר סנסציית ענק.

כדורסל
אחרי שנאלצה להזיע מול ליטא של שאראס, נבחרת ארצות הברית תעלה הלילה (00:15) למשחק האחרון שלה בשלב הבתים, כשתפגוש את ארגנטינה של מאנו ג'ינובילי ולואיס סקולה. לברון ג'יימס, קובי בראיינט וחבריהם ינסו להבטיח את ראשות הבית, מה שיסדר להם מפגש נוח ברבע הגמר - כנראה מול אוסטרליה. עוד לפני כן, ב-22:00 בערב, ספרד תתמודד מול ברזיל ותנסה להתאושש מההפסד לרוסיה של דייויד בלאט ובכך להעפיל לרבע הגמר מהמקום השני בבית. אם כך אכן יקרה, אלופת אירופה צפויה לפגוש את הדרים טים כבר בחצי הגמר.

לברון, יחזור לטייל? (GETTYIMAGES) (צילום: ספורט 5)
לברון, יחזור לטייל? (GETTYIMAGES)|צילום: ספורט 5

כדורגל
ענף הכדור הפופולארי ביותר ממש לא שייך רק לניימאר וחבריו, והערב ייערכו חצאי הגמר של הנשים. אלופת העולם מיפן תתמודד החל מ-19:00 מול צרפת ואילו ב-21:45 יעלו לכר הדשא הנבחרות של ארצות הברית וקנדה. אילו נבחרות יבטיחו לעצמן כבר הערב מדליה?

המלצת המערכת - כדורעף
טורניר הכדורעף לא זוכה לסיקור יומיומי בתקשורת בארצנו, אבל זה לא אומר שהוא לא מספק עניין. אם אתם מחובבי הענף - כדאי לכם בהחלט להתחיל לשים לב. הערב ייערך המחזור האחרון בשלב הבתים, כאשר בבית ב' גרמניה וסרביה נלחמות על הכרטיס האחרון לרבע הגמר. הגרמנים יפגשו את סגנית האלופה האולימפית ברזיל ואילו הסרבים ישחקו מול רוסיה, מדליסטית הארד מבייג'ין. יהיה לוהט.