התגעגעתם? (צילום: ספורט 5)
התגעגעתם?|צילום: ספורט 5
חשבנו שראינו כבר הכל אחרי טקס הפתיחה המדהים של המשחקים האולימפיים, אבל מסתבר שהבריטים מכינים לנו הפתעה לא קטנה גם בטקס הסיום שייערך הערב ב-23:00. גולת הכותרת היא הופעת איחוד של הספייס גירלז, כאשר מחכים לנו לא מעט הפתעות בזירה המוזיקלית. המארגנים הפכו את הטקס לפסטיבל אחד גדול של הופעות של שמות ענקיים.

ויקטוריה בקהאם תחבור למלאני בראון, אמה בנטון, מלאני צ'יסהולם וג'רי האליוול, והחמישייה תשחזר את ימי ההצלחה הגדולה כשהיו להקת הבנות הגדולה בעולם. עדיין לא ברור מה הן ישירו, אבל על פי תמונות שהגיעו לעיתונים הן יבצעו את ההופעה כשהן עומדות על רכבים בריטיים.

חוץ מזה מחכה תפריט עמוס באומנים כשגם ג'ורג' מייקל נצפה בחזרות וכאן זה לא נגמר. להקת מאדנס אמורה לבצע להיט ישן שלה, כשגם אנני לנוקס וקייט בוש נראו מתאמנות ביממה האחרונה. חובבי הפופ לבטח ישמחו לדעת כל להקת פט שופ בויז יהיו על הבמה כמו גם להקת האינדי קייזר צ'יפס.

ואיך אפשר בלי מונטי פייטון? על פי הדיווחים השונים, אריק איידל מהחבורה הבריטית המצחיקה בכל הזמנים יבצע את "Always Look On The Bright Side Of Life". ואם רציתם לדעת אז התפאורה תכלול לא מעט סמלים אנגליים כמו הביג בן, גשר לונדון, וכנסיית סנט פול. נשמע טוב, לא?