אהבו את לונדון (gettyimages) (צילום: ספורט 5)
אהבו את לונדון (gettyimages)|צילום: ספורט 5

מלבד השיאים, הדרמות והרגעים הבלתי נשכחים על המסלול, בבריכה ובאולם ההתעמלות בלונדון 2012, המשחקים האולימפיים הנוכחיים מספקים לא מעט סיפורים מעניינים ואף ביזאריים. אחרי הסעודית שעטתה חיג'אב, השחיינית האיטית להחריד מלסוטו ועוד אינספור מקרים משעשעים, היום (שלישי) מתפרסם הידיעה הבאה, מוזרה לא פחות.

על פי דיווחים, שבעה ספורטאים מהמשלחת של קמרון נעלמו. כן כן, פשוט כך - נעלמו. "זה התחיל כסוג של שמועה, אבל לאט לאט התחלנו להבין שזו האמת", אמר דייויד אויונג, ראש המשלחת של המדינה האפריקאית ללונדון.

"שבעה אתלטים שנסעו איתנו וגם לקחו חלק במשחקים, לא איתנו כאן בכפר האולימפי", המשיך. הספורטאים המדוברים הם חמישה מתאגרפים, שחיין אחד וגם שוער נבחרת הכדורגל. סיבת ההיעלמות עדיין מסתורית, אך ישנן הערכות כי השבעה פשוט ברחו בשל העובדה שהם רוצים להישאר באנגליה ואינם מעוניינים לשוב למדינתם.

אגב, הסיפור המעניין ביותר הוא של המתאגרפים. כל החמישה שהגיעו מקמרון, בהופעתם הראשונה במשחקים האולימפיים אי פעם, פשוט עזבו את הכפר האולימפי. בסך הכל, מנתה המשלחת של קמרון 60 אתלטים, כאשר 28 חזרו הביתה, 25 עדיין נשארו ושבעה, כאמור, עדיין היכנשהו בלונדון. מדליות? אין. בדיוק כמו לישראל.