Matthew Ashton - AMA/Getty Images (צילום: ספורט 5)
Matthew Ashton - AMA/Getty Images|צילום: ספורט 5
מה שיותר עמוק יותר כחול (Matthew Ashton - AMA/Getty Images) (צילום: ספורט 5)
מה שיותר עמוק יותר כחול (Matthew Ashton - AMA/Getty Images)|צילום: ספורט 5

צ'לסי תשחק את משחקה הראשון בפרמייר ליג בשבת הקרובה, אבל תעשה זאת בלי ספונסר על החולצה. לאחר שפג ההסכם עם הספונסר הקודם, חברת Three, בסיום העונה.

צ'לסי רוצה 40 מיליון ליש"ט לשנה על שלוש שנים, עלייה מהחוזה הקודם, אבל עדיין לא הצליחה. Three עצמה ביקשה להוריד את הלוגו של הקבוצה באופן זמני לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה והתקופה בה הבלוז היו תחת רומן אברמוביץ', ולא מצליחים למצוא קבוצה אחרת. העדרו של הספונסר שמכניס סכום משמעותי יכול להשפיע לרעה על הקבוצה בכל הקשור לחוקי הפייר פליי.

הבלוז ניסו להגיע להסכם עם אולפן הסרטים פראמונט, הסכם שנדחה בידי הנהלת הפרמייר ליג, ולא הצליחו למצוא ספונסר גם בדמות חברת הימורים וחברות נוספות. צ'לסי חוששת מכך שעסקה מהירה מדי תוביל לתקדים ותפגע בהתנהלות שלה מול ספונסרים נוספים.

החוזים של מנצ'סטר סיטי (איתיאחד שבבעלות הקבוצה), ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הם היחידים שיותר גדולים מאלה של הבלוז, אך כרגע הם צפויים לעלות בחולצות חלקות מול המרסיסיידרס.