קמפיין אירופי מוצלח יכול בהחלט לעשות את ההבדל מבחינה כלכלית לקבוצה ישראלית. בסרביה חשפו את המספרים מאחורי זכויות השידור שקיבלו משתתפות ליגת האלופות והליגה האירופית העונה, כשגם הקבוצות הישראליות "מככבות".
על פי הנתונים שפורסמו, מכבי ת"א הרוויחה עד כה מהקמפיין באירופית (לא כולל ליגת האלופות) סכום של 2.4 מיליון יורו, רק מזכויות שידור. הפועל ב"ש לעומתה רשמה הכנסה נאה של 2.1 מיליון יורו.
חשוב לציין שמלבד זכויות שידור, ישנם בונוסים נוספים. על פי ההערכות, מכבי ת"א הכניסה כ-12 מיליון יורו בזכות הקמפיין האירופי שלה העונה, שיתחדש בפברואר, סכום בהחלט משמעותי. הפועל ב"ש לעומתה הכניסה כ-19.8 מיליון שקלים בעקבות המסע שלה באירופה.
ומה קורה בשאר אירופה? המובילה בליגה האירופית מבחינת זכויות שידור היא טוטנהאם, שפגשה בין היתר את מכבי חיפה, ותכניס העונה סכום של 167 מיליון יורו, בהחלט סכום נאה לליגה השניה בחשיבותה.
בליגת האלופות, המכניסה הגדולה מבחינת זכויות שידור השנה היא מנצ'סטר יונייטד (187 מיליון יורו), שהספיקה להיות מודחת כבר בשלב הבתים. אחריה אפשר למצוא את מנצ'סטר סיטי (177 מיליון יורו), כשבמקום השלישי אפשר למצוא את ליברפול (172 מיליון יורו). אחרי הנציגות האנגליות, ברצלונה מדורגת חמישית (166 מיליון יורו) וריאל מדריד שישית (150 מיליון יורו), סכום נאה מאוד גם כן.
אלופת אירופה, באיירן מינכן רק במקום השמיני מבחינת הכנסות מזכויות שידור עם סכום "צנוע" של 120.6 מיליון יורו.