המשחק שכבש את העולם (צילום: ספורט 5)
המשחק שכבש את העולם|צילום: ספורט 5

שנה לאחר שנתנה חסות למרתון סמסונג תל אביב ולמרוץ הנשים, "אדידס" משיקה מתחם חווייתי לאוהדי כדורגל שטרם נראה כמותו בישראל, לכבוד יורו 2016. מדובר במתחם כדורגל חווייתי וראשון מסוגו, המשתרע על שטח של 1,900 מ"ר, בהשקעה של שלושה מיליון.

מתחם ה-THE BASE TEL-AVIV יפתח לקהל הרחב ב-19 לחודש ביריד המזרח בנמל תל אביב והכניסה אליו היא ללא תשלום. המתחם, שפונה לילדים ולמבוגרים כאחד, יפעל עד ערב הגמר של  הטורניר, ב-10 ליולי, ויעוצב בהשראת THE BASE BERLIN הראשון שהוקם בעולם ע"י חברת אדידס.

ניתן יהיה להנות ממבחר מגרשי כדורגל המיועדים למגוון משחקים שונים: מגרשי פרקט למשחק 3 על 3, כדורגל שולחן, טניס כדורגל, וגם  Panna cage - הלהיט העולמי החדש. את הפעילות מלווה אפליקציה ייעודית ודף פייסבוק שפתחה החברה במיוחד לכבוד האירוע, בהם ניתן למצוא את כלל המידע הרלוונטי אודות פעילויות המתחם, שעות הפתיחה, הרשמה לטורנירים ועוד.

החברה תפעיל גם אזור סוני פלייסטיישן ייעודי, עם 12 עמדות, וכן מסכי ענק, בהם יוקרנו משחקי היורו. בנוסף, לרגל פתיחת המתחם, הוטסו לארץ שני כדורים חכמים (Smart Ball) - חוד החנית הטכנולוגי בתחום מדידת הביצועים בעולם הכדורגל.