מיד עם שריקת הסיום למשחק נגד הכוכב האדום בלגרד והבטחת העלייה של מכבי חיפה לליגת האלופות, משרדי המועדון של מכבי חיפה התמלאו בפניות לרכישת מנוי לשלב הבתים של המפעל.
לאחר ההגרלה אמש (חמישי), בה התבשרו הירוקים כי יפגשו את פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה ליסבון, הפניות הוכפלו. מנכ"ל המועדון איציק עובדיה וסמנכ"לית הכספים דלית צימרמן עומלים על מתווה מנויים, בו יוחלט כמה יוצעו למכירה ומי יוכל לרכוש אותם.
"הביקוש אדיר", אמרו במועדון. "גם אצטדיון של 60 אלף איש לא היה מספיק. המטרה שלנו היא שאוהדים המסורים, שמגיעים לכל מקום בארץ, ייהנו מהחוויה". בתוך כך, עובדיה ימשיך בפגישות עם נציגי פ.ס.ז', יובנטוס, בנפיקה ואופ"א על מנת לקבוע את סדר המשחקים שיפורסם בשבת הקרובה.
במכבי חיפה שמים דגש על משחק החוץ במחזור השלישי שיתקיים בצאת יום כיפור, כאשר הרצון הוא לצאת לטורינו ולשחק נגד יובנטוס. הקבוצה ביקשה לא לפגוש את בנפיקה במועד זה. לפי המסתמן, חיפה תפתח את הקמפיין במשחק חוץ בפארק דה פראנס נגד פריז סן ז'רמן. בשבת צפוי להתפרסם לוח המשחקים באופן מלא.
חיפה מעדיפה לשחק מול יובנטוס בצאת כיפור
הירוקים מעוניינים לצום בטורינו. דרישת שיא לרכישת מנויים לליגת האלופות: "גם אצטדיון של 60 אלף מקומות לא היה מספיק"
יגאל גולדשטיין |
ספורט 5 |
פורסם 07:58 26.08.22