מכבי תל אביב פרסמה היום (שלישי) את מחירי המינויים לקראת העונה החדשה, תוך כדי ציפייה כי הקבוצה תפתח את העונה בבלומפילד המחודש, כמתוכנן. לרגל האירוע, סמנכ"לית מכבי, שרון תמם, התארחה באולפן מגרש פתוח וסיפרה על הפעולות השיווקיות של האלופה.
"אנחנו מבינים שבלומפילד יהיה מוכן בזמן ולכן פתחנו במכירת המינויים", אמרה תמם, "עיריית ת"א עדיין עומדת על כך שהאצטדיון יהיה מוכן ב-24.8. כמובן שיש אופציה שהאצטדיון לא יהיה מוכן ואנחנו נותנים לאוהדים חלופות. אנחנו שמחים לחזור לבלומפילד, זה יהיה אירוע חגיגי. בסופו של דבר האצטדיון כל כך טוב שלא משנה איפה יושבים, זווית הצפייה היא מצויינת".
"הציפייה שלנו היא להגיע ל-20 אלף מינויים העונה. אנחנו יודעים שלפי סקרים יש למכבי 800 אלף אוהדים בארץ, ככה שזה מספר הגיוני של מינויים. אני חושבת שמעבר לאצטדיון כמו בלומפילד זה משהו שקורה פעם בחיים. אנחנו 7 שנים משחקים באצטדיון שהוא סולד אאוט. זה אומר שיש עכשיו סוף סוף אפשרות לקהל חדש שיכול לרכוש מנוי".
על הפיירפליי: "זה נושא מורכב. העניין המקצועי הוא הצד הבעייתי יותר. אנחנו משתדלים להוציא מעט ולהכניס הרבה. אני חושבת שבסופו של דבר כל מה שאנחנו עושים זה לייצר מוצרים ותוצרים שיהיו טובים לאוהדים, כמו מועדון האוהדים החדש שהשקנו. אנחנו מסתכלים על הרבה דברים שקבוצות באירופה עושות".
על מיץ' גולדהאר אמרה: "הוא מאוד מתעניין בכל מה שנעשה במועדון. הוא נותן את הטון על כל ההחלטות המשמעותיות, כמו החוזה של בלומפילד למשל".