"חודדה שווה קבוצה גדולה, לא נעמוד בדרכו"
צפו: טבריה מפרגנת למאמן אחרי ה-0:3 על אשדוד: "מהטובים ביותר בישראל"

עירוני טבריה רשמה אמש (ראשון) את אחד הניצחונות הגדולים והמשמעותיים ביותר שלה העונה, עם 0:3 מרשים על מ.ס אשדוד בחוץ - תוצאה שעשויה להתברר כקריטית בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל.
"זה היה המשחק הכי גדול שלנו העונה, בלי ספק - אפילו יותר מהניצחון על הפועל ב"ש. השחקנים נלחמו כמו אריות, שיחקנו כמו קבוצה נחושה ומלאת גאווה שמבינה בדיוק על מה היא משחקת", אמרו במועדון. ואכן, מדובר בניצחון שמגיע ברגע קריטי של העונה, כזה שהקפיץ את טבריה אל מעל הקו האדום.
מאחורי הקלעים, השם שמקבל את מרב הקרדיט הוא המאמן אלירן חודדה. בטבריה מתארים את הדרך שעשה העונה עם הקבוצה כחריגה כמעט בכל קנה מידה. "לקחת קבוצה שכבר הייתה בדרך לסיום עונה וחשבה שהיא עומדת `ללכת לים`, להרים אותה מהפחתת הנקודות ולהפוך אותה תוך שבועות לקבוצת תחתית לוחמת - זה יוצא דופן", החמיאו בטבריה.
לצד שביעות הרצון ממנו, בטבריה מבינים כי השם של חודדה כבר נמצא על הרדאר של קבוצות גדולות יותר. במקרה כזה, למרות שהוא חתום על חוזה לעונה הבאה, לערוץ הספורט נודע כי טבריה לא תעמוד בדרכו. "חודדה הוכיח העונה שהוא אחד מהמאמנים הטובים בישראל. אם יפנו אליו מקבוצה גדולה? ברור שניתן לו ללכת", אמרו בכירים במועדון, והוסיפו: "אלירן עשה איתנו דרך מדהימה, ואם הוא ישאיר אותנו בליגה - זה יהיה רגע ענק. כמובן שאנחנו רוצים שישאר איתנו ונעשה הכל כדי שזה יקרה אבל לא נעצור אותו מלהתקדם - נפרגן לו על זה".