(צילום: אלן שיבר) (צילום: ספורט 5)
(צילום: אלן שיבר)|צילום: ספורט 5

בעקבות שאלות רבות שהגיעו לאנשי מכבי חיפה, החליט המועדון לפרסם הבהרות בנוגע למכירת המנויים. כך נכתב בהודעה שפורסמה באתר הרשמי, מטעמו של המנכ"ל איציק עובדיה:

שאלה: האם יהיה אפשר להעביר את המנוי לחבר/משפחה או כל מי שאני רוצה?

תשובה: כן. אפשר להעביר לכל אחד.

למרות זאת, אנו ממליצים שלא לעשות זאת. ממידע שצברנו במהלך השנים, כאשר מצלמים ושולחים את הברקוד ואת פרטי המנוי, פרטיו של בעל המנוי חשופים לגניבה. בעצם פעולה זו, מועברים פרטי המנוי למישהו אחר. לכן העבירו רק למישהו שאתם סומכים עליו.

שאלה: מהו ״חוק ששת המשחקים״?

תשובה: ראשית, אנו במועדון רואים חשיבות עליונה לשחק מול יציעים מלאים בקהל ירוק ומעודד.

חשוב לנו להבהיר כי בעל/ת מנוי איננו מחויב להגיע למשחקי הקבוצה (למרות שזה ממש מומלץ).

במידה ונבצר מבעל/ת המנוי להגיע למשחק מסוים, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

1. להעביר את כרטיס המנוי בצורה מסודרת לאדם שאתם סומכים עליו.

2. להעמיד את כרטיס המנוי שלכם למכירה בצורה מאובטחת דרך אתר המועדון.

העיקר שהאצטדיון יהיה מלא והשחקנים יזכו לדחיפה אדירה של הקהל ירוק.
אנו במועדון מבינים שישנם מקרים חריגים, של מנויים שנבצר מהם להגיע, אנו נתייחס באופן פרטני לכל אחד מהמקרים, על מנת שלא נגיע למצב של שלילת המנוי.

שאלה: מה זה NFC? איך זה ישפיע על אופן הכניסה לאצטדיון והאם זה יחדור לפרטיות שלי?

תשובה: NFC היא טכנולוגיה שאנו מעוניינים לשלב בעתיד, בכדי להטמיע כניסה לאצטדיון בצורה מהירה ובטוחה יותר.

טכנולוגיה זו קיימת כבר מספר שנים במועדונים הגדולים בעולם ועוזרת במניעת ספסרות ומעשי נוכלות, שעלתה משמעותית בעונות האחרונות. נציין כי רבים מאוהדי הקבוצה פנו למועדון בדרישה למנוע את התופעה. לדוגמה: הטכנולוגיה מאפשרת העברה בטוחה של המנוי לאדם אחר ללא חשש.

יחד עם זאת, מנוי שמחזיק בכרטיס פלסטיק יוכל להמשיך להיכנס באמצעותו כרגיל.

שאלה: האם אהיה חייב לקנות טלפון חכם מתקדם ויקר כדי להיכנס למשחקי הקבוצה?

תשובה: לא, אין צורך. מרבית הטלפונים כיום תומכים בטכנולוגיה.

מכבי חיפה שואפת להפוך את הכניסה לאצטדיון הביתי שלנו באופן הבטוח והנוח ביותר (כפי שמקובל באצטדיונים המובילים באירופה) וזאת בין היתר באמצעות הקידמה הטכנולוגית אותה כבר ציינו לעיל.

יחד עם זאת, במידה ויהיו בעלי מנויים אשר תהא להם בעיה בנושא, אנו מתחייבים למתן פתרון מלא באופן פרטני לכל אחת ואחד ע׳׳י פנייה אל משרד הכרטיסים.

ומשהו בנימה אישית: אני, כמנכ׳׳ל המועדון, בעונה הראשונה שלי בתפקיד, נחשפתי למאות מקרים של אוהדים שנפלו קורבן לספסרות ולמעשי הונאה בהקשר של מנויים וכרטיסים. אני רואה את חובתי לדאוג לקהל האוהדים המסור ולתת מענה ראוי בנושא זה ובנושאים אחרים.

הקידמה הטכנולוגית תאפשר בעתיד כניסה נוחה ובטוחה יותר לאצטדיון הביתי שלנו ותמנע ספסרות ומעשיי הונאה על גבם של האוהדים וזו למעשה המטרה העיקרית.

יחד עם זאת, אני קשוב לקהל שלנו, שבחלקו חושש מן המעבר לשימוש בטכנולוגיה המדוברת ולכך ניתן מענה ראוי ובאופן פרטני.