אוהדי נתניה. פעולה מבורכת (משה חרמון) (צילום: מערכת ONE)
אוהדי נתניה. פעולה מבורכת (משה חרמון)|צילום: מערכת ONE

אחרי עונה מצויינת עם סגל שחקנים צעיר ולא מעט אוהדים שחזרו ליציעי הקופסא, החליטו במכבי נתניה ללכת לקראת קהל אוהדיה ולהוריד את מחירי המנויים לקראת עונת המשחקים 2011/12.

במועדון מעיר היהלומים החליטו להעביר העונה בצעד חסר תקדים את אחריות מכירת המנויים ושיווקם וכן את מכירת הכרטיסים לידי קבוצת אוהדים שהתנדבה לעשות זאת, בתקווה שתצליח למשוך יותר רוכשי מנויים.

"כבר זמן רב אנו כאוהדים מתלוננים על השיווק, על המחירים, על התורים בכניסה למגרש, על כך שהמנוי מגיע באיחור, אין מנוי אב ובן ושתמיד יש בלאגן", כתבו האוהדים בקמפיין הפרסומי שלהם, "השנה, קבוצת אוהדים שבאמת איכפת לה בחרה לקחת את הנושא על עצמה. אותה קבוצה החליטה שבמקום לבוא בטענות ולהטיף להנהלה כיצד דברים צריכים להיעשות, היא תתחייב על הכנסה כספית הגבוהה ב-35% מהעונה הקודמת ותבצע את כל מכירת המנויים וכרטיסי המשחקים בעצמה, תדאג לכל נושא הכניסות למגרש ובעצם תספק את חווית הלקוח שבא לראות משחק באצטדיון הקופסא בעונתו האחרונה".
 
בקבוצת האוהדים מתכוונים לשים דגש בעיקר על החזרת הקהל ליציעים ובניית דור חדש וצעיר של  אוהדים כאשר לראשונה יימכר העונה מנוי מיוחד, "המנוי הירוק", לילדים עד גיל 13 שישבו בשער 5. כמו כן מטרה נוספת היא להביא את המועדון לעצמאות כלכלית ולהימנע מכניסה לגרעון תקציבי.

שחקני ואוהדי נתניה (משה חרמון) (צילום: מערכת ONE)
שחקני ואוהדי נתניה (משה חרמון)|צילום: מערכת ONE

כפי שהזכרנו, מחירי המנויים ירדו בחודש הראשון (עד ה-15.8) של המכירה כאשר "המנוי הירוק" יעמוד על 250 שקלים, מנוי חייל/סטודנט יעלה 450 שקלים, מנוי בוגר יימכר ב-700 שקלים ומנוי אב ובנו יעלה 950 שקלים. מכירת המנויים תעשה דרך קופות הכרטיסים של "לאן".