מכבי תל אביב וחימקי מוסקבה סיפקו אמש (שישי) דרמה מלהיבה בסיום (76:78 למכבי), שהוכיחה כי הצהובים יכולים לנצח גם משחקים צמודים, תוצאה בה נתקלו בפעם הראשונה העונה.
המשחק הצמוד והקינוח המפנק של ההתמודדות סייעו לערוץ 10 להשיג נתון גבוה, בוודאי יחסית לשעה המוקדמת בה החל הקרב במוסקבה. שיעור הצפייה הממוצע של המשחק נקבע על 11.1 אחוז.
לאחר פתיחת עונה צולעת מכבי מתחילה לתפוס צורה כשבמאני טיים בלט דורון פרקינס מעל כולם וסחב את סגנית האלופה הישראלית לניצחון. עם ההצלחה גם יוצאים האוהדים מהחורים וחוזרים לעקוב אחר 'הקבוצה של המדינה' (לשעבר?).
בשבוע שעבר ניפק הניצחון בבלגרד 11.9 אחוז ונראה שבערוץ 10 תפסו כיוון לעונת הסתיו ויחד עם 'היפה והחנון' שהושקה השבוע ו'בטבעת זו' עם גלית גוטמן, בערוץ מצאו את עוגני השידור המובילים שיהיו מזוהים עמו בעונת השידורים הקרובה.
במקביל לסימני התקווה בערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לקדם את להיטיה לשיאים חדשים. 'מאסטר שף' רשמה נתון מרשים של 31.5 אחוז. לפני כן, מהדורת החדשות של ערוץ 2, ששודרה מול המחצית השניה של משחק הכדוסל, "נהנתה" מהטרגדיות האנושיות של הימים האחרונים בדרך לשיעור צפייה גבוה של 26.3 אחוז.
הרייטינג של מהדורת החדשות דווקא צריך לעודד את אנשי ערוץ 10, בשל הפוטנציאל הגלום לשיעור צפייה גבוה במשחקי מכבי ת"א בלילות הקרים שבוא יבואו.
הנתונים מתייחסים לבתי אב באוכלוסייה היהודית.