לא משנה כמה מחבטי גולף יחזיק בידיו טייגר וודס וכמה חזק הוא יכה בהם, את המכות שהוא מקבל מפרשיות המין בהן היה מעורב, הוא מתקשה ויתקשה להדוף.
אחרי שבנובמבר 2009 התפוצצה פרשיית המין והבגידות באשתו, הקריירה של וודס כמעט ונהרסה. לאט לאט החל שחקן הגולף הגדול בכל הזמנים לאבד עוד ועוד ספונסרים ולשקוע בצרותיו.
כעת, טייגר וודס מאבד חוזה פרסום נוסף. מותג השעונים היוקרתי השווייצרי, Tag Heuer, שנפרד מהשחקן לאחר פעילות משותפת שהחלה לפני תשע שנים, כבר ב-2002.
חוזה הייצוג של וודס עם מותג השעונים הגיע לסיומו לפני כחודש ובחברה המוחזקת על ידי תאגיד לואי ויטון החליטו שלא להאריכו. מאז נובמבר 2009 אז התפוצצה פרשיית הבגידה של וודס באשתו מיעט מותג השעונים להשתמש בדמותו של וודס בקמפיינים, במספר שווקים מובילים.
במשך כשה וחצי, מאז שהסתבך וודס, איבד האמריקאי לפחות 3 חוזי ייצוג וביניהם עם חברת התקשורת האמריקאית AT&T, חברת הייעוץ Accenture ומותג משקאות האנרגיה Gatorade.
למרות עזיבתם של כל אלה, וודס לא נשאר אומלל ועני. שלוש חברות, מתוך רשימה חלקית, שכן המשיכו לעבוד איתו הן: EA, נייקי, ברקשייר והאת'ווי.