נבחרת ישראל. הרייטינג הגבוה ביותר בקמפיין (שי לוי) (צילום: מערכת ONE)
נבחרת ישראל. הרייטינג הגבוה ביותר בקמפיין (שי לוי)|צילום: מערכת ONE

עם הגב אל הקיר, נבחרת ישראל עשתה את העבודה והביסה בקלות את נבחרת לטביה 56:92 במשחק חוץ. התמיכה בנבחרת הגיעה אמש (שני) לשיא, גם מכיוון מסכי הטלוויזיה. המשחק ששודר בערוץ 1 הניב רייטינג מצויין של 8.9 אחוזים, הגבוה ביותר עד כה במשחקי הקמפיין.

הנתון שהושג עשוי לחזק את אוהדי הכדורסל מול חובבי הכדורגל, שכן במשחק הפתיחה מליגת העל, בין שתיים מהקבוצות האהודות בישראל, מכבי ת"א ומכבי חיפה, הושג רייטינג של 10.2 אחוזים, כך שאולי הפער בפופולריות בישראל בין כדורגל וכדורסל אינו גדול כפי שחושבים.

ניצחון במשחק הבית ביום חמישי הקרוב מול פינלנד אמור להבטיח את סגנות הבית, אך כדי שישראל תעלה אוטומטית לאליפות אירופה היא תלויה בתוצאות בבתים האחרים ובמאזן הסגניות בהם.

מדובר למעשה בשיעור הצפייה הגבוה ביותר למשחק כדורסל מאז גמר הפלייאוף במאי, אז הניצחון של גלבוע/גליל על מכבי ת"א ניפק 10.8 אחוזים עבור ערוץ 10.

גלבוע/גליל חוגגת אליפות.  (קובי אליהו) (צילום: מערכת ONE)
גלבוע/גליל חוגגת אליפות. (קובי אליהו)|צילום: מערכת ONE

בתחילת המשחק שודרו במקביל מהדורות החדשות של הערוצים המסחריים. חדשות 2 עם 17.8 אחוז היתה המשדר הנצפה ביותר, כאשר מהדורת חדשות 10 הניבה שיעור צפייה של 8.6 אחוזים. 'אחד העם 101' עם 16.9 אחוז, ממשיכה לספק את הסחורה למכורי התוכנית. הנתונים מתייחסים למשקי בית באוכלוסייה היהודית.