אחרי שזכה בשמונה מדליות זהב באולימפיאדת בייג'ין והפך לאחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה, השחייין האמריקני מייקל פלפס החליט לפתוח את שנת 2009 דווקא עם קמפיין פרסומי ליצרנית המכוניות "מאזדה".
פלפס חזר בימים האחרונים לסין, אחרי שבקיץ האחרון שבר את שיא מדליות הזהב של מרק ספיץ, כשזכה בשמונה מדליות זהב משלו. הפעם פלפס יצא מהבריכה ועבר למסלול אחר לגמרי.
פלפס בן ה-23 בחר לפתוח את השנה, כמו רבים אחרים מתחום הספורט שעשו זאת לפניו, בתחום הפרסום. השחיין יצא בקמפיין פרסומי ליצרנית המכוניות שישודר ליותר ממיליארד סינים.
על פי הפרסומים השונים, פלפס, שלמרות גילו הצעיר, הרוויח סכומים גדולים במהלך הקריירה, יקבל עבור הקמפיין סכום של מיליון דולר, רק כדי לקדם את המותג בסין.
סגן נשיא יצרנית המכוניות נשמע מאוד אופטימי על כך שהחברה שלו הצליחה לגייס את הדמות הפופולרית והמוערצת מהקיץ האחרון והוא מעריך שכשפלפס יופיע על מרקעי הטלוויזיה בסין, המכירות של החברה ירשמו עליה: “יש לנו בטחון בפלפס, כרגע, אין לאף אחד את המוניטין שיש לו".