בירה ופוטבול הולכים יחד. לא צריך להיות אל באנדי כדי לעשות את הקישור המובן מאליו ולכן לספורט הפופולארי והנצפה ביותר יש השפעה רבה כל כך על מכירות הבירה בארה"ב, כאשר מותגי המשקה מתחרים ביניהן על הזכות לשמש כספונסר הרשמי של הליגה ומוכנים לשפוך לא מעט כסף בשביל כך.
החל מהעונה הבאה (2010-11) תהיה באד לייט (Bud Light) הבירה הרשמית של ה-NFL, במקום המתחרה הגדולה, קורס לייט (Coors Light), מותג הבירה הקלה של מילר-קורס.
לפי מקורבים לעסקה, שווי ההסכם בין באדווייזר ל-NFL נאמד בכ-1.2 מיליארד דולר, תמורתו באד לייט תשמש כבירה הרשמית של ליגת הפוטבול למשך שש שנים.
לפי הניתוח של פורבס בספטמבר 2009, הכנסות 32 קבוצות הליגה עלו לעומת השנה הקודמת ב-7 אחוזים והסתכמו ב-7.6 מיליארד דולר, בעיקר הודות לתשלומי רשתות הטלוויזיה.
דובר מילר-קורס מסר בתגובה לוול סטריט ג'ורנל כי החברה משיקגו ניסתה להגיע להסכם מול ה-NFL אך הצדדים לא הצליחו להגיע לעמק השווה בכל הקשור לסכומים.
בסיסה של יצרנית באדווייזר, אנהאוזר- בוש קיימת מאז 1876, בעיר לוון שבבלגיה. הזרוע האמריקאית של הבחרה משמשת כספונסרית של 28 קבוצות ב-NFL ופרסמה ב-22 גמרים שונים של הליגה (סופרבול).
"זה נותן לנו בעלות אמיתי על הפוטבול המקצועני בקטגוריית הבירות", אמר דייב פיקוק נשיא חטיבת ארה"ב של החברה.
באדווייזר היא גם נותנת החסות הרשמית לקבוצת הכדורגל לוס אנג'לס גאלקסי וכן ספונסרית רשמית של הפרמייר ליג ושל המונדיאל הקרוב בדרום אפריקה. בשנות ה-90 גם שימשה כמאמצת של ליגת הכדורסל הבריטית.
באד לייט נחשב למותג הבירה הנמכר ביותר בארה"ב, אך בשנה שעברה חלה ירידה במכירות שלו, לראשונה מאז השקתו ב-1982, מה שגרם לקברניטי החברה לערוך חשיבה מחודשת בכל הקשור לאסטרטגיה השיווקית של המוצר.