יציעים חצי ריקים באצטדיון ר
יציעי ר"ג. מי ימכור את כרטיסי הנבחרת? (אמיר לוי)|צילום: מערכת ONE

להגרלת מוקדמות יורו 2012, שזימנה לנבחרת ישראל בית קשה יחסית, מול קרואטיה ויווןן, אך עם יריבות שאינן נחשבות למושכות לקהל, מתווספת היום (ראשון) בעיה נוספת לקראת הקמפיין. הזוכה במכרז הכרטיסים למשחקים, בנק דיסקונט, לא ישתף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל.  

היום הודיעה ההתאחדות לדיסקונט כי מאחר והמו"מ בין הצדדים לא עלה יפה, היא מממשת את זכותה לפנות לגורמים נוספים במגזר העסקי אשר הביעו התעניינות בנושא. 

כזכור, לפני כ-3 חודשים פורסם מכרז הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל, בסופו החליטה ההתאחדות להעדיף את הצעת דיסקונט ומשרד הכרטיסים 'לאן' על פני הצעת בנק לאומי ו'הדרן'. לפי ההסכם בין הצדדים, נקבע כי דיסקונט ו'לאן' ישלמו להתאחדות עבור הכרטיסים למשחקי הבית לשני קמפיינים, מוקדמות היורו ומוקדמות מונדיאל 2014, סכום של כ-7 מיליון ש"ח.

לכך יתווספו עוד כ-1.5 מיליון ש"ח עבור שלטי פרסום ומיתוג באצטדיון הלאומי. בנוסף, כחלק מהמכרז, התחייבו דיסקונט ולאן בסכום של כ-2.5 מיליון שקל לקמפיין מיתוג ושיווק של הנבחרת. 

אך כאמור, בסופו של דבר המו"מ לא צלח ובהסכמת שני הצדדים הוחלט כי ההתאחדות תפנה לגורמים נוספים אשר הביעו התעניינות בנושא. ההתאחדות עשויה לפנות לבנק לאומי ו'הדרן' שהפסידו במכרז.

לוזון וחלובה: &
שילה לוזון וחלובה (אמיר לוי)|צילום: מערכת ONE

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "אנו מכבדים את בנק דיסקונט ומודים לו על כך שהביע התעניינות ואמון בנבחרת ישראל והיה מוכן להשקיע כספים רבים בקידום קמפיין הנבחרת. לצערנו, המו"מ בינינו לא הבשיל לכדי הסכם סופי. נשמח לשתף פעולה עם בנק דיסקונט בעתיד". 

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה: "היו חילוקי דעות בסעיפים הנוגעים לעניינים כספיים ואנו בוחרים שלא להיכנס לפרטים".