על התואר מועדון הכדורגל הפופולרי בעולם מתמודדים שני מועמדים עיקריים, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה.
אין ספק כי קשה לפסוק בסוגיה זאת באופן חד משמעי, אבל הטכנולוגיה של ימינו נותנת לנו כלים טובים לבדיקות כאלה, כאשר פייסבוק, בה חברים מעל 600 מיליון משתמשים, מהווה מכשיר טוב ומהימן שיכול לזהות את סדרי הגודל של האהדה שרוחשים לקבוצות אלה ברחבי העולם.
לפי הפייסבוק, השדים האדומים בדרכם הבטוחה לעקוף את הקבוצה המופלאה מקטאלוניה במספר האוהדים (fans) ברשת החברתית. אמנם כרגע יש יותר גולשים שסימנו לייק על בארסה, אבל המגמה צפויה להתהפך כבר בשבוע הבא, לפי החישובים, בשל קצב הגידול המדהים באוהדי יונייטד בפייסבוק.
הקבוצה ממנצ'סטר נהנית מהצטרפות של 1.5 מיליון משתמשי פייסבוק בכל חודש בממוצע, בעוד שלברצלונה, שהשיקה מוקדם יותר עמוד רשמי ברשת החברתית, שיעור מצטרפים דליל יותר של כחצי מיליון איש בחודש.
נכון למועד כתיבת שורות אלה, לקבוצה של פפ ומסי 8,991,748 תומכים, לעומת 8,924,652 אוהדי פייסבוק לפרגי, גיגסי וחבריהם. השדים האדומים נמצאים ברשת החברתית רק מיולי 2010, כאשר רק לפני כשבוע הפער היה גדול הרבה יותר, עם 8.85 מיליון לקטאלונים לעומת 8.5 מיליון לאנגלים.
שומרת על מרחק סביר מהשניים ריאל מדריד, עם 8,092,514 גולשים שעשו לייק. מועדוני הספורט הבאים שזוכים להצהרת תמיכה וירטואלית ובינלאומית הם הלוס אנג'לס לייקרס עם 5,902,368 פאנס וליברפול עם 4,294,023. יש להדגיש כי המספרים משתנים ורצים קדימה בתוך שניות.
טורקיה, אחת המדינות עם שיעור משתמשי הפייסבוק הגבוה בעולם, 98 אחוז מהגולשים, שולחת שתי נציגות לרשימת המועדונים הפופולריים ברשת החברתית, שני מועדוני הכדורגל הגדולים של איסטנבול, פנרבחצ'ה עם למעלה מ-3.2 מיליון גולשים וגלאטאסראיי עם כ-2.5 מיליון.