לא עוד ליגת טוטו כי אם ליגת WINNER (צילום: מערכת ONE)
הלוגו החדש של הטוטו (ONE)|צילום: מערכת ONE

המועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו ווינר) משיקה קמפיין חדש למותג "ווינר" לקראת משחקי ההכרעה בליגת האלופות ואירועי הספורט הגדולים באירופה.

הקמפיין, שעולה הערב (ראשון) בהשקעה של כחצי מיליון דולר, כולל שני סרטים, שמדגישים את האסטרטגיה של המותג: ההנאה מההימור כמשחק. לפי הקמפיין, המשחק בווינר מעצים את ההנאה והחוויה שבצפייה באירועי ספורט.

כמו כן שם הקמפיין שם דגש על נכסי המותג ווינר: בידור, הנאה, ריגוש, מתח ספורטיבי, תחרותיות ושמחת הניצחון. 

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ומטרתו לקדם את ההימור על משחקי ליגת האלופות בשלב שמינית הגמר, המתפרס לראשונה על פני ארבעה שבועות, מיום שלישי האחרון ועד ל-17 במרץ.

ליגת האלופות מהווה את אחד המנופים העסקיים החשובים של ווינר במהלך השנה. הכנסות ווינר, מותג ההימורים החוקי המוביל, מהוות כ-87 אחוז מכלל הכנסות טוטו ווינר, מעל 1.3 מיליארד ש"ח בשנה.

שחקני באיירן. המועדון יזכה גם מכספים מצד חברת אאודי (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
באיירן חוגגת (רויטרס)|צילום: מערכת ONE

הסרטים מציגים בצורה הומוריסטית בית דירות ישראלי טיפוסי, שבקומתו התחתונה החיים מתנהלים כשגרה ומעליו מתנהלת פעילות ערה ורועשת של צפייה בליגת האלופות. התלהבות הצופים שבדירה למעלה מביצועי הכדורגלנים המבריקים של אירופה גורמת רעד בכל הבניין, כאשר בדירה למטה נושר הטיח והרהיטים מאיימים להתפרק. בסוף הסרטון מגלים יושבי הדירה מעל שזכו בווינר.

חיים עורקבי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטו ווינר, מדגיש: "אנחנו ממשיכים לטפח את הקשר הישיר והמוכח, שבין השתתפות בווינר לבין חוויית הספורט. אנו מציעים מותג צעיר, דינמי ומרתק, שההשתתפות בו מגדילה את ההתרגשות וההנאה מהמשחק עצמו".