עופר פרי (אמיר לוי) (צילום: מערכת ONE)
עופר פרי. המשחק החדש יצא לדרך (אמיר לוי)|צילום: מערכת ONE

בטוטו-ווינר נערכים לקראת המונדיאל, שם השיקו היום (שלישי) משחק חדש ומיוחד לאירוע השיא של הספורט העולמי שייפתח ביום שישי בדרום אפריקה.

במשחק החדש, ביג-Winner, יש לנחש נכונה תוצאות מדוייקות (כמה שערים כבשה כל נבחרת) של שלושה משחקים. העלות המינימלית של ההשתתפות במשחק היא החל מחמישה שקלים והפרס המינימלי בתקופת המונדיאל הוא 50 אלף ש"ח. בניגוד לווינר הרגיל, יחס הזכיה בביג משתנה ותלוי בהיקף ההשתתפות. כך, הרווח לזוכה נקבע לאחר המשחק. 

בדומה לטוטו, כאשר מספר המנחשים נכונה משפיע על גובה הפרסים, כך גם בביג ווינר. מדובר משחק החדש הראשון המושק בטוטו-ווינר בשמונה השנים האחרונות. טוטו-ווינר יפעל במונדיאל במיגוון רחב של פעילויות בתחומי השיווק, הפרסום ושידרוג המוצרים.

"המונדיאל מהווה מנוף כלכלי חשוב להגדלת ההכנסות לטובת הספורט. אנו נפעיל מערך שיווקי רחב כדי להבטיח שהמונדיאל יניב הצלחה כלכלית. אנו מציעים משחקים חדשים, בונוסים, אופציות ואפשרויות מעניינות שיהפכו את המונדיאל לחוויה אמיתית", מדגיש עופר פרי, מנכ"ל טוטו-ווינר.   

הביג ווינר שודרג בכך שניתן כעת להמר על תוצאות של 7-8 משחקים ולא רק 6, כך שעלו הסיכויים לזכות בסכומים משמעותיים יותר. למשתתפים, שישקיעו באופציות המוגדלות, יינתן בונוס של עד 10 אחוז על זכיותיהם. כל משחקי המונדיאל, ללא יוצא מהכלל, יוצעו כסינגלים (הימור בודד) כדי להגביר את האטרקטיביות ללקוחות.

לוגו טוטו החדש (ONE) (צילום: מערכת ONE)
לוגו טוטו החדש (ONE)|צילום: מערכת ONE

כן יוצעו עשרות אופציות לניחושים בווינר-טופ: מי תזכה במונדיאל, מי יהיה מלך השערים, מי הנבחרת האפריקנית שתגיע לשלב הגבוה ביותר, באיזה שלב תודח ספרד ועוד. גם טוטו עולמי יעבור שיפור לטובת הלקוחות ויובטח בו פרס של 333,333 ש"ח לפחות בכל אחד ממחזוריו בתקופת המונדיאל.   

תחנות הטוטו ברחבי הארץ ייצבעו בצבעי המונדיאל כדי להשרות בהם אווירה קרנבלית וחגיגית. כל האלמנטים בתחנות, כולל טפסים, העיתון השבועי והכרזות, ייוחדו למונדיאל. כמו כן, תיערך פעילות קידום מכירות ליד התחנות ובאזורי עסקים כדי להביא את המשחקים אל מקומות העבודה ולשתף את הקהל בהתרחשויות עצמן.

תחנת טוטו ריקה (תומר גבאי) (צילום: מערכת ONE)
תחנת טוטו ריקה (תומר גבאי)|צילום: מערכת ONE

הקמפיין הפרסומי יהיה צבעוני, מעודכן וצעיר ויתחלף מדי יום על פי המשחקים והארועים. הוא יקיף טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט. בקמפיין יושקעו כ-7 מיליון ש"ח. במונדיאל הקודם עמדו הכנסות טוטו-ווינר על כ-200 מיליון ש"ח. הצפי כעת הוא כי היקף ההכנסות יהיה דומה ואף יותר גם מחודש המשחקים שבפתח.