לקראת משחקי המונדיאל, מותג הבירה קרלסברג של מבשלות בירה בינלאומיות בע"מ, יצר שיתוף פעולה אינטראקטיבי וראשון מסוגו לגולשי הספורט באינטרנט. במסגרת שיתוף הפעולה עם אתר הספורט ONE, יוכל כל גולש וצרכן קרלסברג להיות מעודכן באופן מיידי בתכנים המעניינים אותו בתחום הספורט העולמי והמקומי.
רעיון זה עלה כמענה לסקר צרכנים שבוצע על ידי קרלסברג, בו נמצא כי 68% מהגברים נוהגים להתעדכן בתוצאות של משחקי ספורט, כשרובם המכריע (56%) מתעדכן דרך האינטרנט, עוד נמצא כי מפעל הכדורגל המשמעותי ביותר בעיני הגברים הינו המונדיאל ולכן תקופה זו הינה הרלוונטית ביותר.
אפליקציית ווידג'ט הינה תוכנה המותקנת בחינם ומספקת ידיעות תוכן באופן שוטף ומיידי. בווידג'ט המדובר, כל גולש יוכל להתקין על הדסקטופ שלו אייקון ממותג קרלסברג אשר יספק עדכוני ספורט שוטפים מיד עם עלייתם באתר ONE
במהלך התקנת התוכנה, הצרכן יבחר את עולמות הספורט המעניינים אותו, למשל: כדורגל ישראלי, כדורגל אירופאי, מונדיאל, NBA, טניס, שייט, שחיה ועוד ... על פי הגדרות אלה הוא יקבל את התכנים לשולחן העבודה באופן מיידי. בנוסף, במהלך היום, לפי הגדרות המשתמש, תופיע דוגמנית על הצג אשר תציג עדכונים חדשים. לחיצה על העדכון תוביל את הגולש לכתבות המלאות באתר ONE .
חיים כהן, מנהל מותג קרלסברג, סיפר על הרעיון: "קרלסברג פונה לגברים שהם חובבי ספורט מושבעים. זהו חיבור טבעי בין המותג לצרכנים שלו באמצעות טכנולוגיה חדשנית. הצרכן של קרלסברג משתמש באינטרנט ככלי יומיומי, גם לעדכוני הספורט שהוא אוהב. ידוע כי לאוהדי הספורט חשוב להיות מעודכנים בזמן אמת וזהו כלי חדשני אשר שומר אותם מחוברים לאהבה שלהם, קבוצת הכדורגל אותה הם אוהדים או כל ספורט אחר".
"מדובר במהלך מקורי וחדשני אשר הולם את המותג ומביא את כל הספורט שבעולם אל שולחן העבודה של הגולש. שיתוף הפעולה עם אתר ONE התבקש משום שבדומה לקרלסברג, מדובר במותג מוביל בתחומו אשר חותר לחדשנות, מקוריות ויצירתיות. אנחנו בטוחים שהאפליקציה החדשה תעלה חיוך על פניהם של צרכני קרלסברג".
ירון בר, סמנכ"ל מכירות באתר ONE, דיבר על שיתוף הפעולה עם יצרנית הבירה: "אין לי ספק כי אפליקציית הווידג'ט תשמש את חובבי הספורט הרבים אשר מעוניינים להיות מעודכנים און ליין. אנו רואים בקרלסברג שותף טבעי לשיתוף פעולה מסוג זה ואנו משוכנעים כי גולשינו ייהנו מהשימוש באפליקציה הן במונדיאל והן בעונות הבאות".