'אדידס', חברת ציוד הספורט השניה בגודלה בעולם, מצפה להגדלת הכנסות משמעותית השנה בזכות משחקי המונדיאל. בענקית הספורט בונים על זינוק במכירות חולצות הכדורגל הרשמיות של הנבחרות לקראת התחרות ובמהלכה. כן מצפה אדידס לעלייה בהכנסות המותג 'ריבוק', אותו רכשה לפני חמש שנים.
אדידס נפגעה קשות מהמשבר הכלכלי של השנים האחרונות וב-2009 הציגה ירידה של 62 אחוז ברווחים, שהסתכמו בשנה שעברה ב-245 מיליון יורו, לעומת 642 מיליון יורו ב-2008.
ההכנסות ב-2009 הסתכמו ב-10.4 מיליארד יורו, ירידה של 6 אחוזים. המנכ"ל הרברט היינר הודה כי 2009 היתה השנה הקשה ביותר של אדידס מאז נכנס לתפקיד ב-2002.
החברה מספקת ציוד ל-12 מבין 32 הנבחרות שישתתפו באליפות בדרום אפריקה בקיץ, כולל גרמניה, ספרד והמארחת.
מכירות אדידס בשנת המונדיאל הקודם, 2006, הסתכמו בכ-10 מיליארד יורו, כשהחברה מייחסת לפחות מיליארד יורו מסכום זה לרכישת כדורים ואופנת ספורט במהלך המונדיאל, שהתקיים בגרמניה.
ביום שלישי ה-9 במרץ תשיק אדידס במדריד את הכדור הרשמי לגמר ליגת האלופות שיתקיים השנה באיצטדיון הביתי של ריאל, סנטיאגו ברנבאו. באירוע ישתתפו שניים מגדולי שחקני העבר של הבלאנקוס, אמיליו בוטרגניו ופרננדו היירו.
האירוע החגיגי יעמוד בסימן עשר שנים מאז החלה אדידס במסורת הכדורים המיוחדים לתחרות היוקרתית של אופ"א. הגמר השנה יתקיים בפעם הראשונה ביום שבת, כדי להתחשב בקהל הרב שיצפה בהתמודדות באסיה.
המשחק, שיחתום את עונת 2009/10 בליגת האלופות, יערך ב-22 במאי, פחות משלושה שבועות לפני פתיחת טורניר הגביע העולמי בדרא"פ.
במסיבת עיתונאים שערכה החברה ביום חמישי, התייחס המנכ"ל היינר ליריבה הגדולה 'נייקי', כשאמר: "אדידס וריבוק יגדלו השנה בצפון אמריקה, אני חושב שנגדל בצפון אמריקה יותר מאשר 'נייקי', אבל איני יכול להוכיח זאת".