חברת משחקי המחשב EA Sports השיקה את סרטון הפרסומת למשחק הכדורגל החדש של החברה, FIFA 11.
לאחר הצלחת סרטון הפרסומת 'לכתוב את העתיד' של נייקי, אוהדי הכדורגל יוכלו להנות מסרטון מרהיב חדש בו מככבים אליליהם ובקרוב גם ממשחק המחשב החדש, שלפי דוברי החברה, יהיה הטוב ביותר שנוצר עד כה. במקביל לעליית הסרטון הושקו אפשרויות דמו של המשחק גם בפייסבוק.
הפרסומת החדשה, בה מככבים אנדרס אינייסטה וויין רוני, קאקה, מסוט אוזיל, קארים בנזמה וג'ורג'יו קילייני, מדגישה את האפשרות לשחק אונליין מול חברים ברחבי העולם. בנוסף, בסרטון מופיעות שבע אוהדות יפניות יפהפיות של ארסנל, שמפעילות באמצעות שלטי הפלייסטיישן את תנועותיו של חלוץ התותחנים קרלוס ולה.
הסרטון, הנמשך שתי דקות, זמן נצח במונחים של זמן אוויר טלוויזיוני, שודר לראשונה במהלך ההתמודדות בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, בערוץ סקיי ספורטס1. מדובר בקמפיין השיווקי היקר ביותר של החברה למשחק אחד.
המשחק עצמו יופץ באירופה ב-1 לאוקטובר. הפסקול מכיל קטעים של הגורילז, MGMT, ליידיטרון ועוד. למי שעוד לא ביקש מתנה לחגים בהחלט מומלץ להמתין שבוע נוסף.
על פי הביקורות למשחק בכתבי העת השונים, לגיימרים יש למה לחכות. מגזין הפלייסטיישן הרשמי נתן למשחק את הציון 10, הגבוה ביותר ואילו 'גיימסמאסטר' העניק ציון של 94%. הדמו של FIFA 11 הופץ בשבוע שעבר.
בין הדברים שמאפשר המשחק החדש: אופציות מסירה ייחודיות, משחק רחוב חמש על חמש המביא לידי ביטוי כישורים מיוחדים של הכדורגלנים וכן שוכללה והורחבה האופציה עבור הגיימר לשמש כמנג'ר.
אדו פו ממשרד הפרסום ההולנדי שהכין את סרטון הפרסומת, מסר את התרשמותו מהמשחק ומהעבודה השיווקית עליו. "זה משחק שנוצר עבור האוהדים. לא יכול להיות יותר טוב מזה. הקמפיין שלנו מראה את החוויה האולטימטיבית, המשקפת את האפשרות לתחרות בריאה מול חברים".
ב-2008 הסתכמו הכנסות EA ברווח של למעלה מ-4 מיליארד דולר, עם רווח נקי של 340 מיליון דולר.