ארה"ב ידעה לא מעט זעזועים בשנים האחרונות, אך נדמה שבשני דברים האמריקאים מאוחדים, האהבה לפוטבול וההיסטריה סביב הסופרבול. כך ניתן להסיק משיעור הצפיה של המשחק שהתקיים ביום ראשון ומהרייטינג של שאר המשדרים הבולטים בעונה החולפת.
אף אחד לא הופתע כשפורסמו הנתונים, לפיהם שידור הסופרבול מדאלאס השבוע, בו ניצחה גרין ביי פאקרס את פיטסבורג סטילרס, שבר את שיא הרייטינג של כל הזמנים במדינה. 111 מיליון צופים ראו את המשחק בממוצע, לעומת 106 מיליון שצפו בסופרבול שנה שעברה, נתון שניפץ את השיא שהיה שייך קודם לפרק הסיום של סדרת המופת האנטי-מלחמתית מ.א.ש. מ-1983.
בארה"ב חיים 310 מיליון איש, כך שיותר משליש מהם צפו בגמר ליגת ה-NFL. לקראת סוף ההתמודדות בין הפאקרס לסטילרס נרשם פיק של 117.2 מיליון צופים.
למרות זאת, רשת פוקס ששידרה את המשחק, לא הצליחה למנף את הרייטינג הגבוה לקידום משמעותי עבור הדרמה הקומית-מוזיקלית glee, ששודרה מיד לאחר תום הסופרבול. הפרק המיוחד, היקר ביותר עד כה של הסדרה, שודר בשעה מאוחרת יחסית עבור הצופה האמריקאי הממוצע, עשר וחצי בלילה, והשיג צפיה של 26.8 מיליון איש בלבד.
לשם השוואה, בפרק בכורה של CBS בעונה שעברה לסדרה Undercover boss (לא הוקרנה בישראל) ששודר אחר הסופרבול, צפו 38.7 מיליון אמריקאים. השיא לפרק בסדרה המשודר מיד לאחר הסופרבול שייך ל'חברים', שבשנת 1996 הדביקה 52.9 מיליון צופים למסך, לאחר שלא שבעו מרביצה מול הטלוויזיה במהלך השעות הארוכות של שידור האירוע הספורטיבי והשואו שמסביב.
עוד לפני פרסום נתוני הצפיה בסופרבול, דיווח הניו יורק טיימס כי מתוך 20 המשדרים הנצפים ביותר בעונה האחרונה, 18 מהם היו משחקי פוטבול. מתוך 50 המשדרים בעלי הרייטינג הגבוה השנה 27 היו מליגת ה-NFL, כולל שמונה מתוך 20 הגדולים.
נתון נוסף המלמד על הפופולאריות של הכדורגל האמריקאי מתבסס על מדד מאה שידורי הספורט הנצפים בארה"ב, 49 מהם משחקי פוטבול (NFL וליגת המכללות). תשעה מתוך עשרת שידורי הספורט בעלי הרייטינג הגבוה שייכים לאתלטים חובשי הקסדות ולובשי הטייטס, כאשר המשחק השביעי במסגרת גמר פלייאוף ה-NBA, בין בוסטון סלטיקס ללוס אנגל'ס לייקרס, משלים את התמונה.