אצטדיון האמירויות. כמה עולה? הרבה מאוד (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
האמירויות. רוצים להרוויח כסף גם בפגרה (רויטרס)|צילום: מערכת ONE

המונדיאל יתקיים אמנם רק בעוד למעלה מחצי שנה בדרום אפריקה, אבל נציגי השיווק של קבוצות הליגה האנגלית כבר עובדים במרץ כדי לייצר מוצרים קריאטיבים.

הכוונה היא כמובן לנצל את חגיגת הכדורגל העולמית, ובמיוחד את ההתלהבות הצפויה סביב הנבחרת האנגלית, כדי להביא עוד קצת ביזנס. אנשי אצטדיון האמירויות של ארסנל פנו בימים אלה לחברות גדולות רבות ולגורמי ארגון אירועים שונים כדי להציע להם לבקר באצטדיון בקיץ הקרוב. 

מכיוון שארסנל ושאר הליגה יהיו כבר בפגרה, ישבו אנשי האמירויות ויצרו חבילת מונדיאל מיוחדת. הרעיון הוא לקיים את הפגישה העסקית של חברות אלה בחדרים המפוארים באצטדיון ולאחר הביזנס יבוא גם הפלז'ר בצורת צפיה משותפת באחד המשחקים בשידור ישיר מהמונדיאל. 
 
שתי חבילות עיקריות מוצעות לאנשי העסקים. לאחת קוראים "החימום לאליפות העולם". בחבילה זו כל אחד שיזמין אירוע עסקי במהלך המונדיאל באצטדיון האמירויות יוכל לקבל בונוסים מיוחדים.

אוהדי ארסנל (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
אוהדי ארסנל (GettyImages)|צילום: מערכת ONE

באירוע, שהושקעו בו מינימום 5,000 ליש"ט, תקבל החברה סיור חינם באצטדיון למשתתפים בפגישה. אם האירוע יהיה בעל תקציב הגבוה מ-10,000 ליש"ט, המזמין יקבל גם חולצה של ארסנל חתומה על ידי אחד מהשחקנים הבינלאומיים של הקבוצה. 
 
החבילה השניה היא "מיטינג אנד סקריניניג" והיא מיועדת לאירועים של מעל 50 איש, כאשר בנוסף לבונוסים הקודמים, הפגישה תתנהל באולם מפואר הצופה למגרש ובסיומה יוזמנו המשתתפים לצפות בשידור המשחק על גבי מסך פלזמה ענק עם שתיה וחטיפים. 

באמירויות מאמינים כי הרעיון הזה ימשוך חברות רבות ויהיה בעל ביקוש שיכניס כסף רב לאצטדיון בתקופה שבה אין משחקי ליגה. "אנשי עסקים אוהבים לשבת ביחד על עבודה ואחר-כך לשתות משהו ולשוחח על דברים שונים, והמונדיאל הוא הזדמנות מצויינת לבצע את שני הדברים האלה ולצאת מהשגרה היומיומית בצורה כיפית", אמרו נציגי המארגנים.

ונגר ושחקניו. יכולים להירגע (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
אשרבין וארסנל חוגגים את המהפך (GettyImages)|צילום: מערכת ONE