שבוע לאחר שהצטרף בהשאלה מלוס אנג'לס גלאקסי למילאן, מתברר כי הכנסות המותג של דייויד בקהאם עלו משמעותית ב-2008, שנתו השניה של הקשר בליגת הכדורגל של ארה"ב.
'בקהאם בראנד בע"מ' דיווחה לרשם החברות בארה"ב כי הרווח הנקי שלה ב-2008 הסתכם ב-4 מיליון ליש"ט (6.4 מיליון דולר). ההכנסות עלו ל-9.9 מיליון ליש"ט, לעומת 8.1 מיליון ליש"ט בשנה שלפני כן. אתר 'בלומברג' מעריך כי נתונים אלה משקפים עליה של 60 אחוז בהכנסות נטו של החברה.
עסקי החברה כוללים את החוזים הנלווים להסכם שחתם עם גלאקסי, כמו העסקה של בקהאם ומשפחתו עם Coty inc, הנחשבת לחברת הבשמים הגדולה בעולם.
הכנסות 'בקהאם בראנד' אינן כוללות את חוזי הפרסום של הכדורגלן עם אדידס, מוטורולה וחברות נוספות, הרשומות תחת חברה אחרת - footwork productions ltd. בדיווח שהעבירה חברה זו בנובמבר 2008 נמסר כי הכנסותיה הסתכמו ב-9.7 מיליון באותה שנה.
כזכור, בקהאם חתם ב-2007 על חוזה לחמש עונות בקבוצה האמריקנית תמורת 250 מיליון דולר לחמש שנים ומאז מכרו בגלאקסי כ-300 אלף חולצות ודווח על עליה הדרגתית ומתמשכת במכירות הכרטיסים למשחקיה. לפני כשבוע הצטרף הקשר לתקופת השאלה שניה בשורות הרוסונרי, במטרה לצוד את עיניו של מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, ולהשלים השתתפות רביעית במונדיאל.
בתוך כך, אשתו של השחקן, הזמרת ויקטוריה בקהאם, סיפרה כי שמחה להשתתף בתוכנית 'אמריקן איידול' ולשתף פעולה עם סיימון קאוול, השופט הקשוח. בקהאם השתתפה בתוכנית הפופולארית בתור שופטת אורחת בפרקי האודישנים בדנבר ובבוסטון.
"יש לי חוש הומור יבשושי שהסתדר טוב מאוד לצד החריפות של סיימון ונהנתי מאוד לעבוד איתו", אמרה ויקטוריה. “אהבתי את האווירה המבודחת והעובדה שיכולנו לצחוק יחד רוב הזמן. כולם היו מאוד נחמדים".