בימים בהם יותר ויותר נשים צופות בכדורגל, כאשר חולצות ופריטי כדורגל הפכו למצרך אופנתי מבוקש וכדורגלנים מככבים יחד עם בנות זוגם הדוגמניות בירחונים ובמדורי רכילות, אין יותר טבעי מחיבור של מותג אופנה לגדולי המשחק.
באופן נדיר למדי, התאחדו מספרי 10 הגדולים של פעם, פלה, דייגו ארמנדו מראדונה וזינאדין זידאן, למען קמפיין של לואי ויטון. דרך עדשתה של אנני לייבוביץ', בעבר הצלמת המיתולוגית של המגזין 'רולינג סטון', מקרינים הגברים המצליחים, שלושתם ממקור של עוני, את סיפור המסע שלהם.
עבור לואי ויטון, מותג האופנה החזק בעולם המוערך בכ-19 מיליארד דולר (דורג 29 ברשימת המותגים המובילים בשנה שעברה ע"י 'מילווארד בראון'), סיפורי המסעות של הברזילאי, ארגנטינאי והצרפתי מתקשרים היטב עם ערכי המותג. בכלל, בחברה שב-2008 הכניסה 2.7 מיליארד דולר, אוהבים להתעסק עם דמויות ללא עבר בדוגמנות.
לואי ויטון גייסה עבור מסעות קמפיין ערכי המותג שלה, בין היתר, את מדונה, קנייה ווסט, מנהיג ברית-המועצות לשעבר מיכאל גורבאצ'וב, וגם את בני הזוג אנדרה אגאסי ושטפי גראף. ללא ספק כולם עברו דבר או שניים בחייהם.
פלה, מראדונה וזידאן מצטלמים בבר במדריד, משתעשעים מהמשחק המשותף, ומבט בתמונה מבליט את השונה בכל אחד מהם. הברזילאי עם חיוך גדול מהחיים ומדושן עונג כיאה לפוליטיקאי בכיר, זידאן פשוט נהנה מהמשחק בהתלהבות של ילד, ואילו מראדונה בתנועה מחוצפת נראה כמו פרחח מצוי. התמונות מקמפיין ערכי הליבה יופיעו בגיליונות יוני 2010 של המגזינים הבינלאומיים.
במקביל, באתר של לואי ויטון תוצג שיחה בין שלושת השחקנים, בה הם דנים בסוגיות קריירה אישיות, נזכרים במשחקים חשובים שבהם שיחקו, ומחליפים דעות על המשחק האהוב בעולם.
אנטואן ארנו, ראש מחלקת התקשורת בחברת לואי ויטון, אמר: "איזה אוהד כדורגל אמיתי לא חלם לראות את שלוש האגדות החיות הללו, פלה, מראדונה וזידאן, משחקים זה מול זה? לואי ויטון גאה בכך שהסכימו לחבור יחדיו למען קמפיין ערכי הליבה שלנו".