קמפיין הכדורגל החדש של נייקי "MY TIME IS NOW" חוגג את השאפתנות של הדור הצעיר לזכות בהזדמנות לעלות על במת הכדורגל העולמית.
"אל תגידו לי שיש לי פוטנציאל", הוא הרעיון המרכזי העומד מאחורי קמפיין הכדורגל החדש של נייקי "עכשיו, זה הזמן שלי". הקמפיין הושק בסרטון חדש בהופעת בכורה ב-18 במאי בגמר ליגת האלופות, וכולל את השמות החמים ביותר בעולם הכדורגל. הקמפיין יחגוג את הרעב להצלחה ואת חוסר הסבלנות של השחקנים הצעירים המוכנים לעשות הכל בכדי להטביע את חותמם בעולם הכדורגל המקצועי.
בסרטון מופיעים כדורגלנים מובילים רבים, שישחקו בקרוב על המגרשים בפולין ובאוקראינה או מאוחר יותר במהלך הקיץ, בהם: כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, אנדרס אינייסטה, ווסלי סניידר, פרנק ריברי, מריו גוצה, מסוט אוזיל, יאן מ'וילה, חאבייר הרננדס ודני וולבק. גם פפ גוארדיולה, לורן בלאן ואפילו כוכב הכדורסל לברון ג'יימס, יופיעו בסרטון בהופעות אורח מיוחדות.
עם התקדמות האקשן, יחשפו הצופים לתכנים אינטראקטיביים שיתגלו להם דרך מעברים נסתרים בסרטון, ונועדו לאפשר לספורטאי העילית לחלוק את התובנות שלהם על הרעב להצלחה, ויעניקו לדור הספורטאים הצעיר השראה למצוינות.
בתחילת הסרטון אנו מצטרפים למשחק של צרפת נגד הולנד. המשחק נקטע בפתאומיות על ידי גל גובר של שחקנים צעירים הפורצים למגרש, מוכנים להסתער, להוכיח את הכישורים הדרושים כדי לנצח את השחקנים הטובים בעולם.
בקוצר הרוח שלהם ובמדי השחור - לבן הייחודיים להם, הם מייצגים דור שלם של כשרונות צעירים שנייקי מאתרת בימים אלו במסגרת הפרויקט העולמי "THE CHANCE" הנערך גם בישראל. תכלית הפרוייקט לאתר כדורגלנים צעירים ומוכשרים ביותר מ- 55 מדינות ולהעניק להם הזדמנות אמיתית חסרת תקדים להתגלות ברמה הבינלאומית.
בעוד השחקנים הצעירים מנסים את מזלם על המגרש, מצטרף אליהם דור הכדורגלנים החדש וכוכבים אגדיים נוספים והמשחק הולך ומתחמם. ניימאר מהמם את הקהל ביכולותיו המדהימות ומתעלף. ג'ררד פיקה ואנדרס אינייסטה, מצטרפים למשחק היישר מחדר הישיבות המחניק, כשהם לבושים בחליפות עסקים.
אפילו כריסטיאנו רונלדו מוכן להיכנס למדי השחור-לבן הייחודים של השחקנים הצעירים, אבל לרוע מזלו החולצה האחרונה שנותרה היא במידה קטנה. הוא לובש אותה בכל זאת, מוכן להצטרף למשחק.
הקמפיין חושף את קולקציית נעלי Nike Clash, אותה ניתן יהיה לראות הקיץ על רגליהם של שחקני העילית ברגעים הגדולים על המגרש ובמפגשי האיתנים בין הנבחרות היריבות. נעלי Mercurial Vapor VIII, CTR360 Maestri II, T90 Laser IV ו-Tiempo Legend IV יציגו חדשנות ביצועית ועיצוב המייצג התנגשות של צבעים; מצד אחד הלבן המסורתי עם צבע נועז המייצג את הדומיננטיות של כל דגם על המגרש.
קולקציית Nike Clash תהיה זמינה בפינות הכדורגל של נייקי בישראל החל מה-6 ביוני. את הקמפיין ניתן יהיה לראות ולחוות דרך אתר הפייסבוק של נייקי ישראל: www.nikefootball.co.il