הבונדסליגה בגרמניה ממשיכה בהצלחה שלה ורבים סבורים כי מדובר בליגה השלישית בטיבה באירופה אחרי אנגליה וספרד. דווקא מי שסובלת מירידה ברמה היא הליגה האיטלקית.
לצד המשחקים המעניינים והקהל הרב שנוהר לאצטדיונים המצוינים בגרמניה, ההצלחה באה לידי ביטוי גם במישור העסקי.
זרוע הסחר של הליגה הגרמנית, ה-DFL אנטרפרייז, חוגגת שנה ראשונה להקמתה במתכונת הנוכחית. החברה, שדואגת לסגור עסקאות עבור הבונדסליגה, רשמה כבר בשנה הראשונה שלה הצלחה רבה בשיווק הליגה.
יתרה מכך, מדובר בהכפלת ההכנסות משידורי טלויזיה. החברה מכרה את הזכויות במחיר ממוצע של 35 מיליון יורו לעונה כאשר לפני כניסתה היה מצב ההכנסות של הליגה בסביבות 18 מיליון יורו בממוצע לעונה עבור העונות הקודמות.
כיום, זכויות השידור הגרמניות נמכרות כמעט לכל 208 הטריטוריות של פיפ"א. שתי המדינות יוצאות הדופן שלא משדרות את הבונדסליגה הן אפגנסיטן ודרום אפריקה.
הנתונים האלה מלמדים על ההתקדמות האדירה של הליגה שעובדת תחת תקנים והוראות המיועדים לנהל את הליגה בצורה האופטימלית ביותר, וכן לטובת רווחתו של קהל האוהדים. במסגרת הזו, נשמרים רמות מחירי הכרטיסים ויש מחירים מיוחדים מוזלים למשפחות ולילדים.
המשימה הבאה של החברה היא למכור חבילות ספונסר שיפ לליגה כאשר הכוונה היא במקום למכור ספונסר ראשי בקטגוריה 1 – למכור חבילת פרימיום לספונסרשיפ שתכיל מספר פלטפורמות חשיפה ובמקביל תאפשר לקבל סכומים גבוהים יותר. בגרמניה מאמינים כי בצורה כזו הם יוכלו להראות גידול בהכנסות בדיוק באותו שיעור של זכויות השידור