רוסיה ממשיכה לעבוד בכל הכוח שלה על אירוח אולימפיאדת החורף היוקרתית בסוצ'י ב-2014. כפי שזה נראה כרגע, הרוסים יעמדו בהבטחות שלהם להפיק את אולימפיאדת החורף הטובה ביותר שהיתה אי פעם, וגם המיתון הכלכלי בשנה וחצי האחרונות לא פוגע בתכניות העסקיות שלהם.
הוועד המארגן של המשחקים בסוצ'י הודיע כי מותג הספורט הרוסי המוביל, בוסקו, הצטרף לנותני החסות של האולימפיאדה בסטטוס של "ג'נרל פרטנר". בוסקו סיכמו על חסות לאולימפיאדת החורף ואלימפיאדת הנכים שתתקים מייד אחריה והעסיקה בין הצדדים היא בשווי של 100 מיליון דולר.
החברה הוכרזה רשמית כספקית הבלעדית של חליפות הספורט לנבחרות הרוסיות. בכך, תקבל בוסקו את כל אופציות הלבשת נבחרות רוסיה באולימפיאדת לונדון 2012, בסוצ'י 2014 וגם בריו דה ז'נרו 2016.
במכרז השתתפו כמה יצרניות ספורט, אולם הרוסים העדיפו את המותג המקומי שלהם ואת הקשרים העסקיים בין הצדדים. נשיא משחקי סו'צי 2014, דימיטרי צ'רנישנקו, אמר כי הוא גאה שבוסקו הצטרפה כשותפה מלאה למשחקי האולימפיאדה בסוצ'י. "אנו נראה את בוסקו עם הנבחרות הלאומיות שלנו ועם האוהדים הרבים של רוסיה" אמר.
בוסקו חתמה בנוסף על הסכמי הפצה של לוגו וסמלים של אולימפאידת סו'צי כדי לשווק את המוצרים שלה עם הקו האולימפי המתאים.
עם זאת, מצטרפת בוסקו למספר רב של חברות גדולות שכבר חתמו על חוזי חסות מסוגים שונים ובהן הסניף המרכזי של פולקסווגן ברוסיה, חברת התעופה אירופלוט, מגאפון, בנקים וחברות תקשורת. המותגים הבינלאומיים שיהיו בעלי החסות בסו'צי כוללים את קוקה קולה, אומגה, פנסוניק, סמסונג ויזה ואחרים.