ביום שישי האחרון נחת עומרי כספי בישראל אחרי שסיים את עונתו השנייה במדי סקרמנטו קינגס מה-NBA. אבל הכוכב הצעיר לא ממש נח בישראל והיום (חמישי) התייצב ליום צילומים במסגרת הקמפיין החדש של חברת "תלמה".
הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם נבחר לככב בפרסומת החדשה של חברת הדגנים הוותיקה אשר החליטה להחזיר את המותג: "קורנפלקס של אלופים", בדומה לקמפיין שנעשה לפני מספר שנים ובו כיכב עודד קטש.
בעיצומם של הצילומים התפנה כספי כדי לספר ל-ONE על החוויה: "זה קודם כל חלום שלי כילד וככדורסלן צעיר, זה תמיד היה חלום שלי להופיע על האריזה של קורנפלקס ומבחינתי זה הגשמת החלום. אני זוכר שכילד גדלתי על הביצועים של קטש ופעם ראשונה שראיתי את עצמי על האריזה הרגשתי צביטה בלב ואושר גדול" סיפר מספר 18 של הסקרמנטו קינגס.
חברת "תלמה" השקיעה רבות בהפקת הפרסומת שצולמה בהיכל נוקיה והכינה תפאורה שדימתה את המקום למנהטן, כאשר היכל נוקיה הפך למדיסון סקוור גארדן. "תל אביב יותר טובה מניו יורק", אמר כספי והסביר: "להיות בעיר הזאת ולהרגיש בניו יורק זאת ההרגשה הכי טובה שיש. כיף גדול לחזור, להסתובב בתל אביב עם המשפחה והחברים ולקבל תמיכה באמת מדהימה מהציבור בכל מקום שאליו אני הולך".
"זאת הרגשה מדהימה ואני מקווה להישאר עוד הרבה זמן בארץ, עד שתיגמר השביתה ב-NBA. עכשיו נלך לנוח כמו שצריך. אני פה מארבע בבוקר ועובד קשה. נצא למנוחה של חודש עד שאני אתחיל להתאמן מחדש לקראת העונה הבאה".