mako
פרסומת

אלפים ברחובות: צפו בטירוף בניו יורק

חגיגה של אלפים ובשירה אדירה. אוהדי הניקס יצרו קרנבל של ישכח בארה"ב

פורסם:
הקישור הועתק
ניו יורק חוגגת כמו שהיא לא חגגה לעולם, או לפחות 53 שנה. הניקס זכו הלילה (בין שבת לראשון) באליפות ראשונה מאז 1973, והאוהדים בטירוף. 

המונים יצאו לרחובות התפוח הגדול, ושטפו בשירה וחגיגה את את הסמטאות שמלאות עד אפס מקום, כולל המרפסות. 

בשירת ` Empire State Of Mind` בקולי קולות, צפו בחגיגות המטורפות>>