אורן אהרוני: "מאייר? יש דברים שלא תלויים בנו"
צפו בראיונות עם השחקנים ומאמן העתודה, שהתכונן לאליפות אירופה, בלאגה: "מאמינים שאפשר ללכת עד הסוף"
פורסם:
לקראת פתיחת אליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך בחודש הבא בלובליאנה, נבחרת העתודה של ישראל השלימה היום את יום המדיה הרשמי שלה. החבורה של אורן אהרוני, שהוגרלה לבית אחד עם סלובניה המארחת, צ’כיה ורומניה, נכנסת לישורת האחרונה של ההכנות כשהמטרה היא להמשיך את המסורת המרשימה של הנבחרות הצעירות בזירה האירופית ולהיאבק על מקום בשלבים הגבוהים של הטורניר. כעת, לאחר יום הצילומים והראיונות, כל הפוקוס עובר לפרקט ולמשימה המרכזית של הקיץ.
אורן אהרוני: "התחושות תמיד טובות. זו זכות וכבוד לאמן את הנבחרת הזו וכל נבחרת בכלל. הילדים מדהימים ובשונה ממה שהיה בפעם הקודמת שרובם היו שחקנים מובילים, השנה חווים את זה קצת אחרת. רובם הגדול לא קיבלו דקות משחק משמעותיות ואנחנו מרגישים את זה, אבל כצוות מאמנים ושחקנים תמיד נרצה לעשות הכי טוב".
אורן אהרוני: "התחושות תמיד טובות. זו זכות וכבוד לאמן את הנבחרת הזו וכל נבחרת בכלל. הילדים מדהימים ובשונה ממה שהיה בפעם הקודמת שרובם היו שחקנים מובילים, השנה חווים את זה קצת אחרת. רובם הגדול לא קיבלו דקות משחק משמעותיות ואנחנו מרגישים את זה, אבל כצוות מאמנים ושחקנים תמיד נרצה לעשות הכי טוב".
"מאייר? שלא יהיה ספק, כולנו רצינו שהוא יהיה איתנו. הוא גדל עם הדור הזה ובאמת מהצד שלנו ניסינו לעשות הכל, אבל יש דברים שלא תלויים בנו. היו לחצים מהמכללה שהשפיעו מאוד ומה שלא בשליטה שלנו לא בשליטה שלנו. הוא יהיה חסר, אבל מתרכזים במי שיש ויש פה שחקנים שאנחנו מצפים מהם לקפיצת מדרגה מקצועית ומנהיגותית".
"קשה להצביע על מטרות, לא מכירים את הקבוצות, זה טורניר כמו בכל טורניר שצריך להתקדם ממשחק למשחק. אנחנו לא יודעים מי היריבות ואיך יראה הטורניר. יש פה כמה מנהיגים. רני בלאגה אחד מהם, אריאל סלע, חבר`ה שהיו באליפות העולם בעד 19, אבל הם יצטרכו לעשות קפיצת מדרגה ולקחת את המושכות".
אריאל סלע: "זו נבחרת שרצה ביחד כבר מגיל 16. מכירים טוב אחד את השני ואוהבים אחד את השני. המטרה שלנו היא מדליה ולהציג את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים".
"זו זכות אדירה לייצג את המדינה. יש לי חבריחם שנלחמים עכשיו ואני עושה את מה שאני אוהב. אז מהצד שלנו צריך לתת הכל כי מה שאנחנו עושים כאן זה כלום לעומת מה שאנשים בגיל שלנו עושים. צריך להילחם רק בשבילם".
"קשה להצביע על מטרות, לא מכירים את הקבוצות, זה טורניר כמו בכל טורניר שצריך להתקדם ממשחק למשחק. אנחנו לא יודעים מי היריבות ואיך יראה הטורניר. יש פה כמה מנהיגים. רני בלאגה אחד מהם, אריאל סלע, חבר`ה שהיו באליפות העולם בעד 19, אבל הם יצטרכו לעשות קפיצת מדרגה ולקחת את המושכות".
אריאל סלע: "זו נבחרת שרצה ביחד כבר מגיל 16. מכירים טוב אחד את השני ואוהבים אחד את השני. המטרה שלנו היא מדליה ולהציג את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים".
"זו זכות אדירה לייצג את המדינה. יש לי חבריחם שנלחמים עכשיו ואני עושה את מה שאני אוהב. אז מהצד שלנו צריך לתת הכל כי מה שאנחנו עושים כאן זה כלום לעומת מה שאנשים בגיל שלנו עושים. צריך להילחם רק בשבילם".
ג`ול כרם:
ירון גולדמן:
רני בלאגה:
מצאתם טעות לשון?