תקלה קטנה במזגן הפכה למסכת שקרים אצל שלושה טכנאים שונים שניצלו את הלקוחות ועקצו באלפי שקלים, אחד מהם אף התעמת עם מערכת התוכנית. אבל לצד הנוכלים שנחשפנו אליהם בפרק הסיום של "יצאת צדיק", היו גם את אלו שבחרו בדרך אחרת, ואחד מהם אף זכה לביקור פתע בשידור חי מחיים אתגר.

שמואל ג'ובני הוא טכנאי מזגנים ותיק ברמת גן. את התקלה שצוות התכנית אירגן עבורו הוא פתר תוך שניות, לקח מחיר הוגן ועמד במבחן הצדיקים - ובגדול. מלבד לעובדה שהוא עושה את עבודתו בצורה אמינה ומקצועית, ג'ובני גם תורם לא מעט לקהילה ומתנדב בזמנו הפנוי.

לפני מספר שנים הצטרף ג'ובני כמתנדב לתחנת משטרת בני ברק ומאז הוא שם, מתי שרק אפשר. בשנתיים האחרונות הוא גם לוקח חלק בניידת המשאלות, פרויקט חברתי התנדבותי שמפעילה המשטרה. "ניידת המשאלות זה פרויקט ייחודי על מנת להגשים חלום לילדים, להיות שוטרים ליום אחד. אלו ילדים עם צרכים מיוחדים או עם מחלות מסכנות חיים", הסביר רס"ב שי אביזמר, רכז ניידת המשאלות.

באחת מהפעילויות, ניידת המשאלות הגיעה לשמח ולהגשים את החלום של כפיר בן הארבע וחצי הסובל משיתוק מוחין. "ג'ובני היה כל הזמן איתו בדרך, הוא הסביר לו על הניידת, הצחיק אותו, נתן לו פרסים", שיתפה זהר פרחי, אימו של כפיר, "רואים שהוא עושה את זה מכל הלב. זה משהו ענקי, אין מילים להגיד תודה על מה שהוא נותן לכל אחד ואחד".

"יש לו חזית מאוד קשוחה, רצינית וחזקה, ופתאום יוצא ממנו לב כזה גדול, רוך מאוד גדול. זה נורא ממלא", שיתפה עליו לינוי, ביתו. גם אשתו, דינה, סיפרה בתרגשות: "כשהוא בניידת המשאלות, הוא אומר שזה ממלא אותו, הוא כל כך נרגש כל פעם לפני שהוא הולך והוא נותן את הנשמה לזה".

נוסף על שמואל ג'ובני, זכינו להכיר שני צדיקים נוספים מתחום במזגנים. הראשון הוא חננאל בן שושן, אשר לקח מחיר הגון על תיקון התקלה ופעל במקצועיות. כשאתגר העניק לו את המדליה, אמר בהתרגשות: "אמינות מבחינתי זה מה שצריך להיות". טכנאי נוסף שיצא צדיק הוא רמי גרידיש, אשר התרגש עד דמעות מהביקור של אתגר.