יש אנשים שפשוט לא נועדו לעסוק בתחום העבודה שלהם. מצד שני, אותם אנשים מספקים לנו לא מעט רגעים קומיים ובלתי נשכחים. מירב מ"סברי מרנן" שבמשך פרק שלם (יום שבת 21:15) לא מצליחה למצוא עבודה, יכולה להרגיש בחברה טובה, אך אותם האנשים שהולכים להופיע פה, בהחלט צריכים לחוש בפאדיחה על כך שהם ומירב באותה הקטגוריה. אם זה לא היה כל כך מצחיק, זה בטח היה מעצבן.

הרגע שהמנחה היה צריך להכריז על מלכת היופי

אאוץ', זו המילה הראשונה שעולה לנו לראש. אם במקרה הייתם בפלנטה אחרת בחצי השנה האחרונה, מדובר על מקרה בו המנחה של תחרות מיס יוניברס הכריז על הזוכה הלא נכונה. סרטון אחד שווה 1000 מילים.

עוד ב"סברי מרנן":

דובר שפת הסימנים שלא ידע את שפת הסימנים

ההלוויה של נלסון מנדלה הייתה באווירה שונה. כל כך שונה שאנשים שם עשו מה שהם רוצים. כך גם מתורגמן שפת הסימנים שנשכר לתרגם את הנאומים ששודרו לכל העולם. כל קשר בין התנועות שעשה לבין משפט קוהרנטי הוא מקרי בהחלט.

החובשים שלא הצליחו לפנות את שחקן הכדורגל על אלונקה

כל כמה זמן צץ סרטון בסגנון. שחקן נפצע וזקוק לפינוי, החובשים מגיעים, אבל משהו פשוט לא מסתדר. איך אומרים? אנחנו היינו עושים את העבודה שלהם טוב יותר. הקטע הבא קרה בליגה השנייה ביוון. מעניין אם בליגה הראשונה זה היה נראה אחרת?

תופעת ה"הייתה לכם רק עבודה אחת"

תופעת רשת שרצה כבר לא מעט שנים, מתעדת מקרים בהם אנשים, שהייתה להם רק עבודה אחת או בתרגום לאנגלית: you only had one job- הצליחו לחרב גם אותה. בחיפוש מהיר באינטרנט מצאנו לא מעט תמונות כאלה. בינתיים אספנו לכם כמה מאלו שהצחיקו אותנו במיוחד כדי שתבינו את הקטע. 

They only had one job.....

Posted by RAA on Thursday, March 17, 2016

Just like our Congress they only had one job to do and they got it wrong.

Posted by Paul Shanabarger on Monday, April 4, 2016

You had one job.

Posted by Mechanic Memes on Thursday, March 3, 2016

You had one job

Posted by Bam Margera on Thursday, November 12, 2015

"סברי מרנן": שבת ב-21:15- שני פרקים ברצף