כששי חי נכנס לבית האח הגדול, מהר מאוד היה ברור לכולם שמדובר בדייר שלא עושה חשבון. בתקופה בה הוא סבל מבידוד חברתי בבית, החליטה בת זוגו תניה גרבר להפגין תמיכה ולהצטרף כדיירת בבית שמצולם בכל רגע נתון. רגע לפני כניסתה לבית, סיפרה תניה בראיון ל"אנשים" כיצד הכירו: "הוא שלח לי הודעה בפייסבוק, אחרי שראה אותי בבר שעבדתי בו". היא בת 23, הוא בן 32, אבל נראה שפער הגילאים לא מהווה עבורם מכשול: "הוא מתנהג כמו ילד בן 15, ואני האדם הבוגר". 

הזוגיות של השניים זוכה לחיזוקים גם מהסביבה הקרובה, ובראיון ל"אנשים" תמכה אימה של תניה, מישל גרבר, בהחלטה של בתה להכנס לבית האח הגדול: "מי שמכיר את שי חי הבין שמאוד לא פשוט לו, ולתניה היה קשה לראות אותו סובל". חבריו של שי חי במכון הקראטה, מעידים גם הם על אהבה הגדולה בין השניים: "יש להם חיבור והם מצליחים להרגיע אחד את השני", ומודים שהצטרפות של תניה לתכנית הייתה החלטה נכונה: "היא הוציאה אותו מהבדידות".

במהלך שהותו בבית האח הגדול, התוודה שי חי על עברו עם נשים, בגידות, והגירושים מאשתו. "אני הכרתי אותו דף ריק והוא סיפר לי הכל", מתייחסת תניה לתדמית שדבקה בבן זוגה ומבהירה, "זאת הייתה בחירה שלי להמשיך את הקשר".

"אנשים"- רביעי וחמישי ב-18:50, שישי ב- 18:30