העיתונאי, שרגיל לשבת בכיסא המראיין, עבר לזמן קצר להיות זה שעונה על השאלות. שמעון ריקלין, עיתונאי ומגיש בערוץ 20, מעורר לעיתים סערות סביב דעותיו הפוליטיות הימניות וההזדהות שהוא מפגין עם ראש הממשלה ורעייתו ברשתות החברתיות. "כשאני ימני אני אומר אני ימני, אין מישהו שלא יודע מה שמעון ריקלין חושב", הוא הסביר בראיון לחיים אתגר ב"אנשים".

לאחרונה, ריקלין ספג ביקורת על ראיון שערך עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בה נטען בין היתר שלא נשאלו שאלות נוקבות. לדבריו של ריקלין, הוא אינו מסתיר את דעותיו הפוליטיות כמו גם את העובדה שאין לו ביקורת על ראש הממשלה. "אני מהווה מראה לתקשורת הישראלית, איפה שאומרים שאני חד צדדי - אני אומר להם אתם חד צדדיים", הוא הסביר בקטע מהראיון המלא שישודר בשלישי הקרוב ב-18:50 ב"אנשים". 

אופן ההתנהלות של ריקלין ברשתות החברתיות הוביל גם לקריאות הטוענות שהוא מלבה שנאה במקום ליצור שיח, ואף נוקט באלימות מסוג מסויים. "אמנם קשה לי להיות רגוע, כי אני ג'ינג'י, אבל אני לא אלים. אני חושב שאני מנסה לדייק את המציאות, אני לא מנסה ללבות שנאה. אם אתה שואל אם עברו בי הרהורים של האם אני צריך את כל זה - אז עברו".

 

"אנשים": ראשון עד שלישי ב-18:50 בקשת, ערוץ 2