הצצה ל
בקרוב אצלו|צילום: החדש של עומרי גורדון, שידורי קשת
ביום שני הקרוב (10.08), תעלה על המסכים שלכם הסדרה החדשה של עידו רוזנבלום ואסף שלמון, "החדש של עומרי גורדון", שתביא את סיפורו של מוזיקאי בן 30 שחי חיים חסרי דאגות, מלאים כל טוב, נשים וכיף גדול, עד שחייו משתנים בוקר אחד כשהוא מגלה שהפך לאבא לילד בן שמונה חודשים.

הפתעה? בהחלט. דמיינו את עצמכם מתעוררים בוקר אחד מדפיקה בדלת, וכשתפתחו אותה תגלו סלסלה, עריסה או סתם סל קל שבתוכו נמצא, ובכן, הילד שלכם. זה יכול היה להיות סטוץ חד פעמי, יחסים קבועים ולא מוגנים, או כל אופציה אחרת שבסופה תגלו במפתיע שיש לכם דור המשך.

לקראת הסדרה החדשה, וגם כי זה תמיד נחמד לקבל הצצה לעולמם של אנשים שמקפידים לשמור על פרטיותם יותר מעל חשבון הבנק שלהם, החלטנו לצאת לסיבוב עולמי ומלא בסלבס שגילו יום בהיר אחד שהם הורים לילדים שלא בדיוק היו רשומים במשרד הפנים המקומי.

צ'אק נוריס
אין תמונה
לא ילד, אבל עם ילדה

הוא חזק מברזל, מהיר מהרוח ורטוב יותר ממים. כן חברים, תעשו כבוד לצ'אק פאקינג נוריס. אבל לא רק לו - מתברר שנוריס, מי שחגג לא מזמן 75 שנים על הכדור הזה שקטן עליו בכמה מידות, היה נשוי באופן רשמי בשנות ה-60', אבל לא היסס לחגוג גם מעבר לרשמיות. בעקבות אותן חגיגות מסעירות הגיחה לעולם דינה נוריס, שהחליטה בגיל 16 לספר לאבא שלה שהוא זה הוא, ורק עשר שנים לאחר מכן הסכימה לפגוש אותו רק בשביל לקבל חיבוק.

ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר (צילום: Splashnews)
היי אמא, מי זה השרירן הזה שדומה לי?|צילום: Splashnews

אוי ארנולד, ארנולד, ארנולד. הכל זרם על מים די נוחים בחייו של הכוכב האוסטרי/אמריקאי עד לפני כמה שנים – שחקן קולנוע עם כמה וכמה שוברי קופות, חשבון בנק מנופח כמו שרירי החזה שלו, וגם, כמובן, תפקיד פוליטי רציני מאוד כשנבחר לשמש כמושל קליפורניה. בנוסף לכל אלו החזיק שוורצנגר גם ב"משפחת בריידי" משל עצמו ושידר לעולם תמונה משפחתית מושלמת, לפחות עד הרגע בו גילתה אשתו  של ארני שהוא ניהל רומן לא קצר עם עוזרת הבית שלהם, רומן שנגמר בילד משותף.

סטיב ג'ובס
סטיב ג'ובס מציג את האייפון החדש בשנת 2007 (צילום: David Paul Morris, GettyImages IL)
התפוח לא נפל רחוק, אבל גם לא נשאר קרוב|צילום: David Paul Morris, GettyImages IL

ג'ובס? ילד לא חוקי? האמת היא שגם אנחנו פקפקנו, אבל השמועות ברחבי הרשת מדברות על כך שכן, לגמרי כן. זה קרה בסוף שנות ה-70' עם חברתו מהתיכון, ובתחילה, מנכ"ל העל ז"ל התכחש לקיומה, ועוד לפני שהגיחה לאוויר העולם כבר הודיע לזוגתו באותה תקופה ואם בתו העתידית, שאין מצב שהילדה הזו שלו. למרות הכל, בסופו של דבר ג'ובס הכיר (בערך) בליסה בתו, ואפילו העניק לאחד הפרויקטים הראשונים שלו את שמה. מרגש לא?

סטיבן טיילר
גראמי 2014, סטיבן טיילר (צילום: Christopher Polk, GettyImages IL)
איי לאב ליב|צילום: Christopher Polk, GettyImages IL

המקרה של סטיבן טיילר, סולן להקת אירוסמית', דומה אבל קצת שונה: בתחילת שנות ה-70' נכנס טיילר למערכת יחסים קצרה ולא מחייבת עם מעצבת האופנה בבה בוול, וב-1977 נולדה לשניים בת משותפת, ליב טיילר שמה. ליב, מי שהפכה עם השנים לשם מוכר בזכות עצמה, החליטה להכיר את אביה הביולוגי רק שנים לאחר מכן, ולמרות שסטיבן גילה על בתו החדשה תקופה משמעותית אחרי שנולדה, כיום שומרים השניים על קשר טוב וקרוב. נחמד.

אדי מרפי
אדי מרפי (צילום: Christopher Polk, GettyImages IL)
ספייס בוי|צילום: Christopher Polk, GettyImages IL

אתם מכירים אותו בעיקר בזכות סרטים כמו השוטר מבוורלי הילס או הפרופסור המטורף, אבל אם יש מישהי שמכירה אותו קצת אחרת זו מלאני בי, אחת מבנות ה"ספייס גירלס", זכר להקת הצדיקות לברכה. אחרי רומן קצר עם "סקארי ספייס", הביאו השניים לעולם ילדה חביבה ממנה מרפי העדיף להתעלם ואפילו קבע שלא מדובר ביצירה שלו. אחרי בדיקת DNA התברר שהילדה אכן של מרפי, ומשם זה גלש לקרבות משפטיים שהסתיימו בהחלטה שאדי היקר ייאלץ לשלם למלאני לא מעט שטרות ירוקים כדי לתמוך בילדה המשותפת.

פאף דדי
פאף דאדי והבנות (צילום: מתוך האינסטגרם של פאף דאדי)
חסרה פה מישהי?|צילום: מתוך האינסטגרם של פאף דאדי

זוכרים אותו? פאף דדי נו, ההוא שכתב את השיר הנצחי "ill be missing you" לזכרו של נוטריוס ביג, ושימש כאמן ההיפ הופ המוביל הרבה לפני שקניה ווסט למד להגיד קים קרדשיאן. פאף (או שון קומבס אם אתם מתעקשים על שמו המלא) מחזיק גם הוא בבת שהגיעה לעולם מחוץ למערכת יחסים "תקינה". זה קרה ב-2007, עם צלמת מאטלנטה שמעבר לצילומי פורטרט שלו, גם דאגה לו לבת מחוץ לנישואים שהפכה לאחותן של שלושת ילדיו של פי דידי מנישואיו הראשונים לקים פורטר.

>> לדף הפייסבוק של "החדש של עומרי גורדון" לחצו כאן

"החדש של עומרי גורדן": שני (10.8), אחרי "נוקאאוט" 

>> רוצים להציץ לווטסאפ של קורמוש ומסיקה?