אחרי ארבע שנות הפסקה, מועדון לילה חוזרת הערב לעונה חדשה ויצאנו אל סט הצילומים לראות מה השתנה אצל חברי הפאנל החדשים והותיקים, לנסות ולהבין מה גרם לצביקה הדר למתקפת עיטושים לא הגיונית ובעיקר לנסות ולהוציא כמה מילים מחברי התכנית שבשבוע האחרון כמעט ולא ישנו בלילות.

"רצינו לחזור הרבה קודם", מספרים נוסבאום וארז בזמן שהם מתרווחים להם בחדר מנוחה. "כמעט חזרנו לפני שנתיים אבל היה איזה עניין, אז חשבנו לחזור לפני שנה וגם קרה משהו, אבל הנה! אנחנו חוזרים השנה", הם קובעים נחרצות.  יחד איתם יישב בפאנל העונה גם צביקה הדר, שמסביר מעט על מה שעבר עליו בתקופה האחרונה, תוך כדי מתקפת עיטושים לא ברורה: "הגעתי למקום חדש עם חברים וותיקים. חשוב לציין שהתארחתי פה פעמיים בעבר ויש לי מופע סטדנאפ חדש, אז אני חי את העולם הזה שוב פעם וזה נפלא", הוא מספר, "לגבי 'הכוכב הבא', אני מודה שלהיות שופט לא היה הייעוד שלי - אני לא זמר, אז החלטתי לקחת צעד אחורה".

אינסטגרם מועדון לילה - מור (צילום: מתוך האינסטגרם של מור אגבר, @moregbar)
עוד רגע מתחילים|צילום: מתוך האינסטגרם של מור אגבר, @moregbar
פאנליסט נוסף שהצטרף השנה הוא הקונטרה המושלמת ל"מתקפת הקירחים" של המועדון הנוכחי, אורי חזקיה, שמודה שהגיע לגמרי על תקן השעיר: "אני מקווה שלא ינשור לי השיער העונה", הוא צוחק, "אבל האמת היא שמדובר בפרויקט שעוד לא לקחתי בו חלק וזה אתגר חדש ואנשים חדשים לצחוק איתם יחד. אני מכיר פה את כולם ואם כבר להיות עם אנשים שטוב ונעים לי בחברתם, אז זה לגמרי עם הפאנל הזה".

מעבר להתרגשות הרבה של החברים החדשים, נראה שאווירת המילואים שוררת לאורך כל שעות הצילומים, ונוסבאום מנסה להסביר: "יש פה אווירת חבר'ה שאתה מתגעגע אליה, מקטר בדרך אליה, אבל בסוף ממש נהנה לעשות אותה". ארז, שישוב ליד נוסי לאורך כל הריאיון, מאזין לו בקשב רב, מאשים אותו במרמור, ולוקח דקה של רצינות כדי לנסות ולהסביר איפה מסתתרת השנה הצלע הנשית בפאנל: "אמנם זה לא היה קל, אבל מצאנו מישהי חדשה, כזו שעוד לא ראיתם, והיא תופיע כבר בתכנית הראשונה".

צביקה ואייל בגאנגם סטייל (תמונת AVI: mako)
"זה לא היה הייעוד שלי"|תמונת AVI: mako
קומדי סטור מול מועדון לילה

כנראה שכל מי שיישב מול המסך הערב, בטח ובטח ילידי שנות ה80', ירגיש איזשהו עקצוץ של געגוע כשיראה את צביקה הדר חוזר להצחיק במסגרת קבוצתית, זכר לימי הקומדי סטור העליזים. "היום אין זמן, הכל מהיר יותר", הוא מספר ונזכר , "מה שהיה אז מלא חן והומור לבחור בן 20 פלוס, לא יעבוד היום, זה אחרת, אני אוטוטו בן 50", הוא אומר ומנדב עוד עיטוש לאוסף. בצדו השני של השולחן, יישב השנה כאמור אורי חזקיה, שמגלה לנו פרט מפתיע במיוחד מהעבר הלא רחוק: "אני הייתי הבוחן של נוסבאום ב'אקדמיה לצחוק' המיתולוגית", הוא נזכר עם חיוך, "הגיעו המון נבחנים ולמרות שיכלתי להגיד 'כן' או 'לא' על מי שרציתי, נוסי היה כן ברור, בעצם אני גיליתי אותו", הוא צוחק.

אין תמונה
הנה מי שגילה את אבי נוסבאום
אז מה צפוי לנו העונה בשונה מהעונות קודמות אתם שואלים? אם זה תלוי בחרי הפאנל (וזה לגמרי תלוי בהם) נראה שהדרך בה צעדה החברה הישראלית בארבע השנים האחרונות היא סימן ברור לבאות: "מאז 'צוק איתן' קרה משהו במדינה", אומר ארז, "הקצוות נהיו חדים, הזויים ואלימים הרבה יותר, אבל מצד שני הם נותנים חומר טוב". נוסבאום, שמסכים עם כל מילה, מחדד: "הקיצוניות היא נכס לקומיקאים וככל שאנחנו קיצונים ואלימים יותר יש סאטירה יותר טובה".

את אות הסיום השארנו כמובן לאביו הרוחני של המועדון, מר ארז טל, שמסכם ומשתף על ההבדל בין המועדון ל"אח הגדול": "מועדון לילה זה משוחרר וכיף יותר. מבחינת היכולות שלי הוא נותן לי מגוון גדול יותר של עשייה. ב'אח הגדול' אני בעיקר מנחה ופה כנראה טמון ההבדל הגדול".

עריכת וידאו: רונה ליר ברזילי

"מועדון לילה" - אירוע הפתיחה החגיגי: רביעי (22.10) ב-21:00

עוד במועדון לילה: